Odchudzanie

Jak nic nie robiąc stracić nadwagę?
ZdrowieZdrowie - specjalista Tipy.pl

Utrata wagi może nie być aż tak trudna i bolesna. Jeśli chcecie szybko zrzucić zbędne kilogramy nie musicie katować się żmudnymi ćwiczeniami i przerażającymi dietami. Wbrew pozorom to wcale nie jest takie trudne. Wystarczy odrobina cierpliwości i motywacja, która pomoże wam przezwyciężyć wszelkie trudny. Wystarczy zastosować się do kilku prostych zasad, by raz na zawsze pozbyć się nadwagi. Poniżej znajdziecie wskazówki, które pomogą wam schudnąć bez większego wysiłku.
1
Jedz mniejsze posiłki a częściej, zamiast 3 dużych spróbuj podzielić je na 5-6 mniejszych. Wówczas Twój organizm będzie zmuszony do trawienia częściej i efektywniej.
2
Pij dużo wody. Woda pomaga oczyścić organizm z toksyn i ubocznych produktów przemiany materii. Polecamy minimum 6-8 szklanek dziennie. Najłatwiej zaopatrzyć się w podręczną butelkę i co chwila popijać po trochu.
3
Jeżeli potrzebujesz z kuchni kilka rzeczy, nie przynoś ich wszystkich na raz, tylko po jednej, nawet jeśli zmusi Cię to do przebycia drogi do kuchni 3, 4 razy. Ta prosta czynność spowoduje ze zwiększysz wysiłek, a to zaprocentuje spalaniem większej ilości kalorii..
4
Jedz więcej białkowych produktów, – czyli ryby, drób, jaja, fasola, czerwone mięso itp. Twój organizm spala więcej kalorii przetwarzając białko aniżeli węglowodany lub tłuszcz. Białko jest ponadto elementem budulcowym tkanki mięśniowej, a wiec proces spalania występuje w pewnym sensie cały czas.
5
Zawsze używaj schodów zamiast windy. Za każdym razem gdzieś idąc wybieraj dłuższa drogę. Każdy dodatkowy metr czy kilometr działa na Twoja korzyść.
6
Nie doprowadzaj się do sytuacji, że jesteś bardzo głodny. Czując dotkliwy głód zjesz więcej niż gdy jesz nie czując ssania w żołądku.
7
Będąc w restauracji zamawiaj mniejsze porcje.
8
Jedz więcej produktów bogatych w błonnik. Jedząc więcej błonnika, szybciej poczujesz się syty i to uczucie pełności żołądka pozostanie na dłużej.
9
Zanim sięgniesz po dokładkę, najpierw odczekaj 20 minut. Tyle właśnie czasu potrzebuje mózg, aby zarejestrować skonsumowany posiłek. Często po tym czasie mózg wyśle nam sygnał, że już jesteśmy najedzeni.
10
Zastosuj pewien sposób oszukiwania w diecie, ale tylko wtedy gdy to sobie wcześniej zaplanujesz. Takie planowane oszukiwanie pomaga stworzyć nawyk planowania każdego posiłku, a co za tym idzie powoli pozwoli nam przejąć kontrolę nad naszymi nawykami żywieniowymi.
11
Organizm spala dużo energii na ogrzewanie ciała. Dlatego dobrze jest obniżyć temperaturę do około 18 stopni C. Również pomocne mogą być zimne prysznice (nie trzeba polewać zimną wodą głowy ani pleców - wystarczą pachy i pachwiny, taki prysznic może trwać nawet 2 minuty).
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (13)

* Pola wymagane

Lilka
19.04.2019
Bo za wygodę się płaci. Nie dość, że dostajesz codziennie porcje posiłków na cały dzień, odżywiasz się zdrowo i masz tyle posiłków, że nie musisz podjadać między nimi, to jeszcze masz o wiele więcej czasu dla siebie, bo nie stoisz przy garach przygotowując te wszystkie posiłki. Więc coś za coś.
KasiaSzulik
15.04.2015
Nie ma opcji żeby nic nie robiąc zrzucić nadwagę, nawet przy suplementacji acetomale trzeba sobie pomóc ćwiczeniami i odpowiednio zbilansowaną dietą.
lok
08.12.2014
najlepsze sa posty - np. sroda i piatek tylko pijemy nic nie jedzac - spadek wagi murowany
lukrecja7777
12.05.2011
Najlepiej to nic nie jeść i wtedy stracisz wagę. A tak na poważnie nie ma tak dobrze, łatwiej przytyć, ale zgubić to już wymaga pewnych wyrzeczeń, diety i ruchu. Zmiany stylu życia. Można wspomóc owszem suplementami diety np. Błonnikiem czy C.L.A z zieloną herbatą Gal, która przyspiesza tempo metabolizmu tłuszczowego.
marfanka
10.05.2011
Ja wierze w błonnik jako "wspomagacz" odchudzania, ponieważ wchłaniając wodę sztucznie zapełnia żołądek, co z kolei zmniejsza uczucie głodu. Dodatkowo oczyszcza jelita. Kupuje sobie najczęściej błonnik w proszku albo owsiany, albo jabłkowy gal. Wsypuje go do jogurtu który jem na śniadanie i na kolację, co na prawdę pozwala mi spokojnie doczekać kolejnego posiłku nie umierając z głodu.
krynolina
01.05.2011
A ja robię coś aby schudnąć - piję dwa razy dziennie czerwona herbatę Pu-erh z ekstraktem z ziaren z zielonej kawy. Irving Tea SPA perfect slim robi, co trzeba z moją nadwagą:)
Lucius
04.09.2009
NIE wierzcie w tabletki,które sprawiają ze jest przyjmowany,dzieki nim, przez oraganizm tylko 50% badź 30 % tłuszczu.Tłuszcz który nie jest przyjmowany przez organizm musi "opuscic" Wasz organizm,skutkiem czego sa czeste wymioty,biegunka,oglne pogorszenie samopoczucia
kaktuss
29.12.2008
nie ufam cudownym plastrom i tabletkom takim jak denoxinal. przecież nie wiemy co w nich tak na prawdę jest. to że piszą że same zioła to może być tylko reklamowy chwyt. ja kiedy oczyszczam organizm kupuję zioła w aptece i sobie zaparzam. przynajmniej wiem co piję.
Madzik
26.11.2008
Plastry plastry detoksykujące organizm są mniej więcej od 2-9 zł za sztukę (można kupować na sztuki na allegro, jeśli są pakowane to od 10 sztuk w górę). Są to plastry wykonane z naturalnych ekstraktów drzewnych i bambusowych.
Magdalena81
26.11.2008
A w jakiej cenie sa te plastry? Juz gdzies obiły mi sie o uszy własnie te plastry, tak samo tez denoxinal, duzo wody i sauna. Pewnie na każdy organizm dziala co innego, ale wody to ja duzo pije, wiec chciałabym teraz zrobić sobie kuracje jakims preparatem. Btw najlepiej ziołowym.