objawy cukrzycy

4 nietypowe objawy cukrzycy

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
objawy cukrzycy
1 z 4
Najczęstszymi objawami cukrzycy są niewyraźne widzenie, skrajne zmęczenie, pragnienie i uczucie ciągłego głodu, niekontrolowane oddawanie moczu, trudność w leczeniu ran i wrzodów, a także utrata masy ciała, ból w nogach i stopach. Można się jeszcze zastanawiać, czy pozostało coś jeszcze, czego możemy dowiedzieć się o cukrzycy. Cóż, istnieją pewne objawy, których nie jesteś świadomy, a które mogą zwiastować cukrzycę. Oto niektóre z wczesnych objawów cukrzycy, o których nikt ci nie powie.
1
słuch cukrzyca
Słuch się zmienia
Słuch może się osłabić wraz z wiekiem, lecz cukrzyca także może mieć wpływ. Jedno z badań pokazuje, że stan przedcukrzycowy może powodować utratę słuchu. Naukowcy uważają, że cukrzyca uszkadza naczynia krwionośne i nerwy w uchu, co powoduje utratę słuchu. Więc jeśli zauważysz, że twój słuch zmienia się, należy zwrócić się do lekarza, aby sprawdzić poziom cukru we krwi.
2
wzrok cukrzyca
Wzrok poprawił się
Jeśli zauważysz, że twoje okulary są za mocne i lepiej widzisz bez nich to znak, że być może masz cukrzycę. Choć cukrzyca często jest związana z niewyraźnym widzeniem to u niektórych osób może poprawić wzrok. W tej sytuacji cukrzyca powoduje zmiany poziomu płynów w organizmie.
3
swędząca skóra
Przebarwienia na skórze
Gdy zauważysz na skórze ciemne plamy, zwłaszcza na łokciach, z tyłu na szyi lub na kostkach, może to oznaczać że masz wysokie ciśnienie krwi. Wysoki poziom cukru we krwi powoduje zmiany w komórkach skóry i melaniny co prowadzi do zmian skórnych.

Swędząca skóra
Cukrzyca może wpływać na krążenie krwi, co prowadzi do suchej i swędzącej skóry. Jeśli krem nawilżający nie pomoże, należy sprawdzić poziom cukru.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Przekąski dla cukrzyków
cukrzyca
poziom cukru

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

megii
06.02.2017
popierwsze primo nie pic piwa bo piwo powoduje tycie a po drugie uprawiac sporty to tyle w temacie