pieprz i kurkuma

Mieszanka czarnego pieprzu i kurkumy- korzyści dla twojego zdrowia

agoludek - specjalista Tipy.pl
pieprz i kurkuma
1 z 4
Zazwyczaj dbamy o nasze zdrowie i właściwą dietę, ale zdarza się czasem, że zjemy coś niezdrowego. Istnieje na szczęście sposób, aby pomóc organizmowi w oczyszczaniu ze szkodliwych substancji.
1
kurkuma zdrowie
Kurkuma najczęściej stosowana jako przyprawa w kuchni indyjskiej posiada również działanie lecznicze. czarny pieprz wykazuje również duże właściwości prozdrowotne.
Wszyscy wiemy jakie korzyści możemy czerpać ze spożywania czarnego pieprzu i kurkumy oddzielnie, natomiast ich połączenie jest jeszcze bardziej wartościowe.
2
pieprz
Piperyna zawarta w czarnym pieprzu sprawia, że kurkumina staję się bardziej przyswajalna przez ludzki organizm. Zostało to potwierdzone w wielu badaniach. Połączenie tych dwóch przypraw sprawia, że obie korzystnej wpływają na zdrowie.
3
mieszanka pieprzu i kurkumy
Inne korzyści wynikające z połączenia pieprzu i kurkumy: Piperyna może zmniejszać ból. Właściwości przeciwzapalne kurkumy pomagają w leczeniu zapalenia stawów, jak i innych stanów zapalnych. Kurkuma i pieprz mogą zapobiegać powstawaniu raka piersi.
Spróbuj dodać do codziennej diety mieszankę kurkumy i pieprzu, a na pewno zauważysz poprawę ogólnego stanu zdrowia.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

zaparcie
Blizny - domowe sposoby
sposób na pajączki - trzymanie nóg do góry

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane