rozstępy

Jak w naturalny sposób pozbyć się rozstępów?

_paula_ - specjalista Tipy.pl
rozstępy
1 z 4
Rozstępy powstają wtedy, kiedy następują nagłe zmiany w rozmiarze naszego ciała, a co za tym idzie nasza skóra nie jest w stanie w tak szybkim tempie przystosować swojej elastyczności do powstałych zmian.
1
co na rozstępy
Rozstępy są nieestetyczne, dlatego większość kobiet stara się jak może, aby ich uniknąć.
Pojawiają się one u wielu osób i mają różne przyczyny takie jak wzrost lub utrata wagi, ciąża czy zmiany hormonalne.

Środki zapobiegawcze
Jeśli znasz przyczynę swoich rozstępów, to możesz im przeciwdziałać już w chwili się ich pojawienia.
Oznacza to, że elastyczność skóry musi być wzmocniona za pomocą środków do pielęgnacji skóry, które są bogate w witaminy poprawiające jej kondycję i strukturę.
2
rozstępy
Jak pozbyć się rozstępów w naturalny sposób
Jeśli szukasz metod na szybkie pozbycie się rozstępów, to jesteśmy tu po to aby powiedzieć ci jak zrobić to w naturalny, prosty i efektywny sposób. Oprócz tego, że pozbędziesz się problemu, twoja skóra stanie się gładsza i piękniejsza.

Cały proces jest bardzo prosty. Wystarczy, że stworzysz mieszankę, do której przepis znajdziesz poniżej i będziesz ją regularnie stosować. Zmniejszoną ilość rozstępów powinnaś zobaczyć w bardzo krótkim czasie.
3
scrub na rozstępy
Składniki:
100 ml oleju palmowego, zamiast niego możesz użyć podobną ilość oleju roślinnego
250 g soli
250 g cukru

Sposób przygotowania:
Zmieszaj wszystkie składniki razem do uzyskania gładkiej konsystencji.

Sposób użycia:
Delikatnie wmasuj pastę w skórę z rozstępami. Pozostaw do wyschnięcia, a następnie nałóż krem nawilżający.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Jak zwalczyć rozstępy?
sposoby na oparzenia słoneczne
opalanie się na brązowo

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane