picie wina

Korzyści z codziennej lampki wina przed snem

olaa - specjalista Tipy.pl
picie wina
1 z 4
Czy wiesz ile daje wypicie lampki wina przed snem? Pewnie nawet się nad tym nie zastanawiałaś, a jednak według najnowszych badań wypijanie lampki wina jest rzeczywiście dobre dla naszego zdrowia, a nawet może pomóc Ci stracić zbędne kilogramy.
1
wino
W badaniu przeprowadzonym przez naukowców jasno widać, że osoby, które w ogóle nie spożywają alkoholu znacznie wolniej traciły na masie niż osoby, które wypijały każdego wieczoru lampkę wina przed snem. Badanie to przeprowadzono z udziałem kobiet w podobnym wieku o podobnej masie ciała. Kobiety przez kilka tygodni jadły to samo, spały po tyle samo godzin, a ich styl życia był do siebie podobny. Wychodzi na to, że czerwone wino zawiera jakieś składniki, które pomagają szybciej spalić tkankę tłuszczową.
2
picie wina
Składnik, który wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej to resweratrol, czyli organiczny związek chemiczny, który zawierają winogrona, a właściwie ich skórka. Oznacza to, że czerwone wino, które pochodzi z winogron jest pełne tego składnika i dlatego następuje szybszy spadek masy. Resweratrol dodatkowo przyczynia się do ochrony serca oraz całego układu sercowo-naczyniowego, co oznacza, że pomaga zmniejszyć ryzyko zachorowania na choroby serca. Składnik ten obniża ciśnienie krwi oraz zmniejsza poziom złego cholesterolu, które są głównymi czynnikami wywołującymi choroby serca.
3
wino zdrowie
Resweratrol zwiększa również wrażliwość komórek na insulinę i pomaga obniżyć ryzyko zachorowania na cukrzycę, szczególnie u młodych osób. Dodatkowo może pomóc zapobiegać lub leczyć chorobę Alzheimera oraz przyczynić się do poprawy funkcjonowania mózgu. Należy jednak zwrócić uwagę na to, że regularne wypijanie lampki czerwonego wina może negatywnie wpłynąć na naszą wątrobę oraz inne narządy wewnętrzne ponieważ wino zawiera alkohol, a spożywanie alkoholu na dłuższą metę wiąże się z wieloma negatywnymi skutkami. Dlatego też, wszystko trzeba robić z głową i nie należy przesadzać z alkoholem. Jeśli chcemy dbać o nasze zdrowie to powinniśmy oprzeć naszą dietę na zdrowych i naturalnych produktach, które pomogą utrzymać nam właściwą wagę oraz cieszyć się zdrowiem.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

czerwone wino
Korki z wina
picie wina

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane