popękane pięty

3 domowe sposoby na popękane stopy

Badylaleczka - specjalista Tipy.pl
popękane pięty
1 z 4
Kto nie chciałby mieć gładkich i pięknych stóp? Popękane stopy wyglądają nieefektownie oraz często towarzyszy temu ból. Odpowiednia pielęgnacja może sprawić, że stopy znów będą miękkie i gładkie. Oto niesamowite sposoby na pękające stopy.
1
sposoby na popękane pięty
Co powoduje pękanie stóp?
Suchość skóry, egzema i łuszczyca to tylko niektóre z przyczyn pękania pięt. Aby zapobiec pękaniu pięt, należy unikać otwartego obuwia i stale nawilżać stopy. Na szczęście nie trzeba wydawać mnóstwa pieniędzy, aby mieć piękne i zadbane stopy. Te naturalne środki zaradcze ci to ułatwią.
2
popękane pięty sposoby
Płatki owsiane i oliwa z oliwek
Zmieszaj 1 łyżkę sproszkowanych płatków owsianych z 4-5 kroplami oliwy, aż do uzyskania pasty. Pastę nałóż na stopy i zostaw na 30 minut. Następnie spłucz zimną wodą. Stosuj pastę z owsa co drugi dzień, aż do uzyskania oczekiwanych rezultatów.
3
banan popękane pięty
Miód
W ciepłej wodzie rozpuść szklankę miodu. Zanurz stopy w wodzie na 20 minut. Delikatnie wytrzyj stopy. Czynność powtórz kilka razy w tygodniu.

Banan
Zgnieć jednego banana i wetrzyj go bezpośrednio na popękane pięty. Zostaw go na 20 minut, a następnie spłucz ciepłą wodą.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

pielęgnacja tipsów
ściąganie paznokci akrylowych
Ściąganie tipsów

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Adrianek
07.02.2017
Podstawą ładnych stóp jest właściwe odżywianie i oczywiście pielęgnacja, ale podstawą jest to co zjadamy!!! Wówczas nie trzeba żadnych kremików, żeli i innego drogiego dziadostwa. Nie wierzcie tym brednią, że warzywkach, owocach i innym zielsku będziecie mieć gładkie stopy i cerę!!!