pielęgnacja włosów

4 oznaki świadczące o nadmiernej pielęgnacji włosów

Badylaleczka - specjalista Tipy.pl
pielęgnacja włosów
1 z 4
Odpowiednia pielęgnacja włosów jest ważna, ale czasem zmienia się ona w obsesję, która może przynieść wiele szkód niż pożytku. Oto i dlaczego należy zostawić swoje włosy. Przeczytaj o oznakach nadmiernej pielęgnacji włosów.
1
łamliwe włosy
Łamliwość
Jeśli zauważy, że niektóre z twoich włosów są znacznie krótsze od pozostałych , prawdopodobnie twoje włosy się łamią. Przestań używać produktów do stylizacji włosów i pozostaw je w spokoju na jakiś czas, aby się zregenerowały. Można również korzystać z niektórych naturalnych maseczek, żeby przywrócić włosom witalność.
2
kruche włosy
Rozdwajanie końcówek
Końcówka włosa jest jego najsłabszą częścią, dlatego należy być ostrożnym w nadmiernej pielęgnacji. Rozdwajające się końcówki to sygnał, który wysyłają włosy. Z pewnością jest to wiadomość, że potrzebujesz strzyżenia.

Kruchość
Gdy twoje włosy stają się kruche i wrażliwe, powinnaś wstrzymać się z częstym korzystaniem z urządzeń typu suszarki czy prostownicy. W przeciwnym razie twoje włosy mogą stracić siłę i staną się bardziej podatne na uszkodzenia.
3
suche włosy
Suche włosy
Suche włosy to kolejny znak o nadmiernej pielęgnacji włosów. Jeśli codziennie wystawiasz swoje włosy na działanie suszarki, włosy nie mają wystarczająco dużo czasu do uzupełnienia wilgoci. Należy również uważać na produkty używane do pielęgnacji, czy nie zawierają one składniki mogące przesuszać włosy.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

zdrowe włosy
Suszenie włosów
maseczka na włosy

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane