pościel w czarnym kolorze

Jakie są wady pościeli w ciemnym kolorze?

agoludek - specjalista Tipy.pl
pościel w czarnym kolorze
1 z 4
Jeśli posiadasz czerwony lub czarny komplet pościeli zmień go natychmiast. Poniżej wyjaśniamy, dlaczego jest to konieczne i jakie zagrożenie dla zdrowia niesie spanie w takiej pościeli.
1
pluskwy
Amerykańscy naukowcy przeprowadzili ciekawy eksperyment, w którym usiłowali dowiedzieć się, jaki kolor pościeli preferują pluskwy. Wyniki pokazały, że pasożyty najchętniej zagnieżdżały się w pościeli w czerwonym i czarnym kolorze.
2
czerwona pościel
Eksperyment pokazał również, że pluskwy unikały pościeli w kolorze żółtym i zielonym. Pewnie zadajesz sobie pytanie dlaczego pasożyty preferują pewne kolory, a innych unikają?
3
pluskwy w łózku
Według naukowców pluskwy przyciąga kolor czerwony, ponieważ jest to taki sam kolor jak ich zewnętrzne powłoki, więc myślą, że czerwona pościel stanowi dużą grupę pluskiew.
Zapewne teraz będziesz chciała zmienić swoją pościel na jaśniejszą.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

pluskwy domowe
karaluch
szerszeń

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

nuna
24.02.2017
No wszystko dobrze , ale kto ma w domu pluskwy?
EYRK
24.02.2017
problem pluskiew to głównie osób zbierających różne rzeczy ,śmieciarzy , taki śmietnikowy "szperanto" wynajdzie cuś "ciekawego" i przyniesie do domu pluskwy , a że tacy ludzie nie dbają o higienę to do tego dojdą jeszcze wszy odzieżowe ...
Xav
24.02.2017
A może po prostu trzeba zachować czystość? O tym amerykańscy uczeni nie pomyśleli?