Płaski brzuch

Co zrobić aby Twój brzuch pozostał płaski?
AniaAnia - specjalista Tipy.pl

Byłoby wspaniale, gdyby marzenie o płaskim brzuchu spełniło się po wykonaniu 100 brzuszków, lub, aby już osiągnięty cel pozostał na stałe. W rzeczywistości nie ma cud tabletek odchudzających, ani innych sposobów, aby w magiczny sposób brzuszek stał się płaski i seksowny z dnia na dzień. Cały sekret polega na tym, że musimy zmniejszyć nadmiar tkanki tłuszczowej w organizmie poprzez kombinację zdrowej, niskokalorycznej diety i odpowiednim zestawem ćwiczeń. Jeżeli poważnie myślisz o schudnięciu i utracie wagi, poniżej znajdziesz porady, które mogą Ci pomóc to osiągnąć.
P

* Motywacja

1
Pij dużo wody w ciągu dnia.
2
Ćwicz przynajmniej 3 x w tygodniu, wkładając dużo wysiłku w intensywność ćwiczeń.
3
Ułóż plan ćwiczeń tak, aby zawierał zarówno elementy rozciągające jak i te utrzymujące kondycję. Nie zapominaj o kontrolowaniu pulsu podczas ćwiczeń.
4
Jedz mniejsze porcje na jeden posiłek, ale częściej, czyli 6 małych posiłków co 2 godziny.
5
Spróbuj zredukować zawartość tłuszczu w posiłkach. Spożywaj mniej smażonego i tłustego jedzenia.
6
Ogranicz jedzenie w barach szybkiej obsługi (McDonald itp). Jeżeli jest Ci trudno wykluczyć pewne pokarmy, wybierz jeden dzień tygodnia w którym będziesz mógł sobie trochę pofolgować i zjeść ulubione, a niekoniecznie zdrowe dietetyczne danie.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

kasiaosta
05.07.2015
Trzeba zaznaczyć że jedzenie powinno być lekkostrawne, bez tego trudno o płaski brzuch mimo szczupłej sylwetki. Nie wolno też zapomnieć o ćwiczeniach, nawet przy suplementacji acetomale, waga spadnie, a reszta należy już do nas.