oczyszczanie twarzy

5 domowych sposobów na oczyszczenie twarzy

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
oczyszczanie twarzy
1 z 4
Nie musisz kupować drogich produktów, aby mieć doskonale gładką skórę. Te naturalne produkty, które prawdopodobnie masz we własnym domu, mogą pomóc ci oczyścić twarz. Oto 5 najlepszych naturalnych środków oczyszczających skórę twarzy. Pomogą ci one otrzymać wspaniały wygląd skóry.
1
ocet jabłkowy oczyszczanie twarzy
Olej kokosowy
Olej kokosowy może pomóc ci wyeliminować nadmiar sebum na skórze twarzy bez usuwania naturalnych olejów. Zastosowany na skórze, usuwa nadmiar wilgoci i czyni skórę miękką i zdrową. Wystarczy 2-3 krople oleju kokosowego wmasować w skórę twarzy przez 30 sekund. Następnie weź ciepły ręcznik i dociśnij go do twarzy. Po 30 sekundach wytrzyj twarz.

Ocet jabłkowy
Ocet jabłkowy pomoże utrzymać idealny poziom pH skóry. Użyj go jako tonik. Wymieszaj 1/3 części octu z 2/3 częściami wody. Za pomocą wacika przemyj twarz, a po wyschnięciu nałóż dobry krem nawilżający.
2
oczyszczanie twarzy
Miód i cytryna
Cytryna zabija bakterie powodujące trądzik. Natomiast miód bogaty jest w antyoksydanty, które opóźniają starzenie się skóry. Ta niesamowita mieszanka pomoże spowolnić proces starzenia się skóry i utrzymuje skórę dobrze nawilżoną. Wystarczy zmieszać 2 łyżeczki miodu z 1 łyżeczką soku z cytryny. Nałóż miksturę na skórę twarzy i szyi, pozostaw do wyschnięcia. Następnie umyj twarz letnią wodą.
3
oliwa oczyszczanie twarzy
Jogurt
Regularne stosowanie jogurtu pomaga usuwać martwe komórki naskórka. Nałóż cienka warstwę jogurtu, a następnie delikatnie masuj twarz. Pozostaw na kilka minut i spłucz twarz. Jogurt świetnie nadaje się do usuwania makijażu.

Oliwa z oliwek
Oliwa jest bogata w przeciwutleniacze, które koją podrażnioną skórę i jest to najlepszy sposób dla skóry suchej. Jak stosować? Wymieszaj ze sobą ¼ szklanki wody, ¼ szklanki octu jabłkowego oraz 1 łyżeczką oliwy. Nałóż mieszankę na skórę przed snem i zostaw na noc.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

opalanie się na słońcu
Jak zwalczyć rozstępy?
sposoby na oparzenia słoneczne

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane