lód

7 zaskakujących zalet lodu

lucy - specjalista Tipy.pl
lód
1 z 4
Na twarzy odzwierciedlają się nie tylko nasze emocje, ale także wszelkie nieprawidłowości, jakie zachodzą w organizmie. Aby zachować piękną i gładką cerę, warto zastosować tę bardzo prostą terapię, która prócz upiększającego, ma również działanie relaksujące. Wszystko, czego do niej potrzeba, to duże ilości lodu.
1
masaż lodem
Co trzeba wiedzieć o krioterapii?
Zawsze stosuj terapię zimnem na oczyszczoną skórę twarzy.
Zakładaj rękawiczki do przykładania lodu. Zapewnią one ochronę dłoniom, zwłaszcza jeśli planujesz dłuższą sesję.Nie stosuje się masażu z użyciem lodu bezpośrednio na skórę twarzy. Najpierw trzeba ją okryć miękką tkaniną lub torebką foliową. Lód można zastosować bezpośrednio na skórę w przypadku trądziku lub w celu zmniejszenia opuchlizny wokół oczu. Nigdy nie nakładaj woreczków z lodem na ciało na dłużej niż 1 godzinę.

Wygładź skórę
Każdego wieczoru przed pójściem spać wypróbuj następujący zabieg: umyj twarz, napełnij torebkę foliową kostkami lodu i delikatnie masuj nią twarz i szyję przez około 3 minuty. Rezultaty powinnaś zauważyć już po kilku dniach: skóra robi się bardziej świeża i gładka. Lodowa terapia zapobiega również powstawaniu zmarszczek i zapewnia lepszy sen.
2
zmarszczki
Pozbądź się trądziku
Lodowa terapia to jeden z najlepszych sposobów na pozbycie się trądziku. Umyj twarz, owiń kostkę lodu w czystą, miękką szmatkę lub chusteczkę i delikatnie przykładaj ją w miejscach, gdzie pojawiły się wypryski przez 3 do 5 minut.

Zmniejsz widoczność zmarszczek
Ta prosta metoda działa następująco: lód poprawia krążenie krwi i przeciwdziała przedwczesnemu starzeniu się skóry i zmarszczkom. Codziennie, przed nałożeniem makijażu, masuj skórę twarzy kostką lodu przez około minutę.

Zmniejsz pory skóry
Masuj skórę kostką lodu przez 2 – 3 minuty. Systematyczne stosowanie takiego zabiegu sprawi, że rozszerzone dotąd pory zmniejszą się w ciągu kilku dni.
3
tłuszcz na brzuchu
Zmniejsz opuchliznę pod oczami
Płakałaś całą noc i obudziłaś się z podpuchniętymi oczami? Owiń dwie kostki lodu w małe szmatki i połóż je na zamknięte oczy, a następnie delikatnie masuj miejsca, w których obrzęk jest najbardziej widoczny przez dwie minuty, powolnymi, kolistymi ruchami.

Zwalcz tłuszcz na brzuchu
Jeśli nie możesz sobie pozwolić na profesjonalną krioterapię, oto co możesz zrobić w warunkach domowych. Nałóż na brzuch torebkę z lodem na 15 minut. Usuń ją na 3 minuty, a następnie powtarzaj taką czynność przez (maksymalnie) 1 godzinę. Kostki lodu mogą być wykonane z herbaty ze skrzypu polnego, rozmarynu, zielonej herbaty lub kawy.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Domowe SPA
długie rzęsy

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane