woda alkaliczna

Jak zrobić wodę alkaliczną?

BabaJanga - specjalista Tipy.pl
woda alkaliczna
1 z 4
Czy woda alkaliczna jest dla ciebie dobra? Zdrowe ciało zawsze powinno być lekko zasadowe. Jednak organizmy większości osób mają kwaśny odczyn. Jest to spowodowane przez stres, środowiskiem oraz żywnością, którą spożywają. Im większy odczyn kwasowości organizmu tym bardziej odczuwamy zmęczenie, problemy z trawieniem czy przyrost masy ciała. Ponadto, jeśli odczyn kwaśny w organizmie utrzymuje się zbyt długo, nasze zdrowe komórki mogą stać się toksyczne, co w najgorszym scenariuszu może prowadzić do choroby nowotworowej. Jak zmienić odczyn organizmu? Między innymi pić wodę alkaliczną. Poniżej znajdziesz sposób jak ją przygotować.
1
woda alkaliczna zastosowanie
Nasze ciała zaprojektowane są tak, aby rozwijały się w środowisku lekko zasadowym pH 7,4. Dlaczego tak ważna jest zasadowość organizmu? Od wieku, już wiemy, że żywność wpływa na poziom pH. W 1931 roku dr. Otto Warburg zdobył nagrodę Nobla w dziedzinie fizjologii i medycyny za odkrycie, że 90-95% wszystkich nowotworów jest spowodowane środowiskiem kwaśnym i że rak nie może rozwijać się w środowisku zasadowym.
2
woda alkaliczna przygotowanie
Dr. Warburg zauważył również, że nadmierna kwasowość wiąże się także z innymi chorobami, np. z chorobami serca, cukrzycą, osteoporozą i większości z innymi chorobami przewlekłymi. Ten stan rzeczy można zmienić, poprzez zmianę diety, dodając do niej produkty o odpowiedniej alkaliczności.

Jak przygotować wodę alkaliczną
Składniki, które będą ci potrzebne: 2 litry oczyszczonej wody (filtrowanej, wolnej od chemikaliów i dodatków), 1 łyżka soli himalajskiej, 1 cytryna (najlepsza organiczna) oraz duży słoik.
3
woda alkaliczna jak zrobić
Przygotowanie
Napełnij słoik wodą. Pokrój cytrynę (nie wyciskaj soku) i dodaj ją do wody. Następnie dodaj sól i zakręć słoik pokrywką. Pozostaw wodę w temperaturze pokojowej na 12-24 godziny. Gdy woda już osiądzie, pij 3 szklanki wody na pusty żołądek. Najlepiej robić to rano, przed rozpoczęciem dnia. Wodę można również pić w ciągu dnia. Z biegiem czasu zaczniesz widzieć różnicę. Twoja skóra będzie zdrowsza, a twój mózg będzie bardziej czujny i ożywiony.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

kawa
Kobieta z bałwanem
zbyt duży apetyt

Podobne porady

Komentarze (12)

* Pola wymagane

Andy
01.03.2017
Brakuje tylko w treści informacji, że artykuł jest sponsorowany przez różnego autoramentu producentów produktów rzekomo obniżających kwasowość organizmu. Ludzie myślcie. Zakwaszenie organizmu to czysta blaga. Nasz organizm posiada własne regulatory kwasowości i nie trzeba mu pomagać. Poza tym jak stwierdzić, czy akurat mamy taką a nie inną kwasowość organizmu. A jak ktoś chce się przekonać jak działa zakwaszony organizm to proponuję dobrą popijawę. Następnego dnia będzie to widać, słychać i czuć ;-). Kwasica metaboliczna jest chorobą, którą się leczy ale oczywiście nie jakąś wodą z solą. Nadmiar soli może doprowadzić do śmierci. Tak samo również picie np. wody destylowanej. Tak więc ludzie - myślcie i nie wierzcie w każda głupotę jaką podaje Wam internet.
Eskulap
01.03.2017
Jakim cudem sól (NaCl) w połączeniu z sokiem z cytryny może dac odczyn alkaliczny? Poniewaz sole nie maja żadnego odczynu, w połączeniu z kwasem dalej jest to odczyn kwasny. Organizm ma b. duze zdolności neutralizacji kwasów i utrzymywania pH w b. waskich granicach, nazywa sie to buforowanie. Jest to wiedza z biochemii z początku studiów medycznych. Jedyna alkalizację można przeprowadzić, dając duże dawki NaHCO3 (wodorowęglanu sodu), ale to jest bez sensu, gdyz organizm wydala to natychmiast przez płuca i nerki.
andre
27.02.2017
ten przepis na wode z sola jest kompletnie do bani, tego sie nie da pic !!!!! a poza tym mowimy ze nalezy ograniczyc spozycie soli , a tutaj lych soli dziennie , nie ja dziekuje
cvbnm
27.02.2017
enka jak mianowicie trujesz sie plastikiem z butelki? przeciez to bzdura
NN
22.02.2017
autor ma zakwaszony mózg stąd takie artykuł
enka
20.02.2017
No właśnie, każdy twierdzi, że cytryna ma niskie PH, więc niby jak ma działać alkalizująco (?). W związku z moimi dolegliwościami żołądka (refluks, przepuklina rozworu przeł. i in.) - od ponad 8 lat na omeprazolach, a że one zaburzają trawienie, więc do tego leki na trawienie (każda próba niebrania leków była dla mnie druzgocąca w skutkach) - szukałam wyjścia z tej patowej sytuacji. Zainteresowana tematem sama zatem sprawdziłam - cytryna ma rzeczywiście ok.3,5 PH. Woda z kranu - 8 PH, natomiast przegotowana - 9 PH (rewelacja). Przestałam wydawać pieniądze na wody butelkowane i truć się plastikiem (!). Od roku nie biorę leków na żołądek, wszystko praktycznie mogę jeść, a jedyna zmiana jakiej dokonałam, to codziennie rano piję ciepłą, przegotowaną wodę z sokiem z ok. połowy cytryny. W ciągu dnia pijam samą ciepłą wodę, a czasem i z dod. cytryny. Mówcie co chcecie, ale to działa :)
Walter
15.02.2017
Mnie chodzilo o odkwaszenie ORGANIZMU a nie odkwaszenie zoladka.
Zdziwiony
15.02.2017
Otto Warburg dostał chyba nagrodę Nobla za coś innego... Za odkrycie budowy i działania enzymów oddechowych. Co do nowotworów to stwierdził, że rozwijają się one beztlenowo, karmiąc się glukozą... Woda z cytryną "raczej" ;) będzie kwaśna. Ktoś w komentarzach napisał, że po zmieszaniu z kwasem solnym stanie się zasadowa... To niby jaka reakcja chemiczna tam zajdzie? C6H8O7 + HCl -> ?
niechemik
14.02.2017
Do irk. Kwaśna woda, pH 3,3 plus kwasy żołądkowe pH ok. 1,5, daje odczyn zasadowy? Czego w tych szkołach uczą, bo pewnie nie chemii tylko czarnej magii. Praw Natury żadne zaklęcia nie zmienią.
irk
14.02.2017
Dopiero po wypiciu ( w zoładku )woda zmieni odczyn na zasadowy. Dzieje sie tak pod wpływem kwasu solnego, który normalnie znajduje sie w zoładku. Mozna prościej: szklanka ciepłej wody plus 0,5 cytryny wypic rano przed jedzeniem. Odkwasza organizm.