stres kolor

Jak wyeliminować stres za pomocą koloru?

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
stres kolor
1 z 4
Kolor jest wszędzie i ma wiele funkcji. W naturze zwierzęta i rośliny wykorzystują kolor jako kamuflaż. Ludzie dekorują domy i ubierają się kolorowo dla ekspresji. Kolor ma psychologiczny wpływ na nastrój i wpływa na ludzi na poziomie podświadomości. Chromoterapia jest medycyną alternatywną, która wykorzystuje kolor i światło, aby zrównoważyć energię osoby. Jak uwolnić się od stresu za pomocą koloru? Oto kilka wskazówek.
1
chromoterapia
Różne kolory dają różne efekty psychologiczne, emocjonalne i fizyczne. Niektóre kolory mogą uspokajać i mogą pomóc ci się zrelaksować, uwolnić swoje obawy. Otoczenie się odpowiednimi kolorami może być doskonałym narzędziem do zarządzania stresem. Jeśli doskwiera ci stres, należy rozważyć zmianę kolorów w danym środowisku. Wykorzystaj poniższe zestawienie i uwolnij się od napięcia.

Czerwony
Czerwony to nie najlepszy kolor do walki ze stresem. Kolor ten jest ekscytujący i stymulujący, związany z pasją i energią. Za pomocą tego koloru możesz podnieść się z emocjonalnego załamania.

Różowy
Różowy jest miękkim i spokojnym kolorem. Jej kolor sprzyja lepszemu równoważeniu energii.
2
chromoterapia
Pomarańczowy
Podobnie jak czerwony, kolor pomarańczowy nie jest uspokajający. Wręcz przeciwnie, intensywnie pobudza. Kolor ten może ci pomóc, kiedy poczujesz się zdołowana.

Żółty
Żółty jest słonecznym i wesołym kolorem, lecz znacznie miękkim niż czerwony lub pomarańczowy. To świetny kolor, aby podnieść na duchu i zwalczyć stres.

Zielony
Zielony jest cichy i spokojny. To kojący kolor, który wprowadza harmonijne uczucia, odpędza niepokój.

Fioletowy
Kolor ten reprezentuje siłę, spokój i mądrość. Daje poczucie wewnętrznego spokoju. Zdobienia w kolorze fioletowym mogą dać ci poczucie łagodności.
3
terapia kolorami
Niebieski
Niebieski jest cichy i spokojny. Ma on ogromną jakość zarządzania stresem. Ciemnoniebieski jest najbardziej uspokajającym odcieniem. Jeśli jesteś zestresowana, sprawdź jak działa na ciebie kolor ciemnoniebieski.

Biały
Biały jest symbolem przejrzystości i świeżości. Jednak kolor musi być czysty, jasny. Brudna biel lub matowa może powodować nudę.

Czarny
Czarny emanuje mocą i elegancją, która jest silna, ale czasami może być przytłaczająca. Z drugiej strony kolor ten może oznaczać poddanie. To kolor, który może mieć wpływ na twój świat w obu kierunkach. Miej to na uwadze dekorując swój dom lub ubierając się w ten kolor.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

odstresowanie
zmęczenie
stres

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane