Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Pielęgnacja skóry > Jak pozbyć się podwójnego podbródka?

Jak pozbyć się podwójnego podbródka?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Podwójny podbródek stanowi problem dla wielu osób. Nadmierny przyrost masy ciała oraz otyłość to dwie podstawowe przyczyny tego problemu. Na pojawienie się drugiego podbródka wpływa również wiek, genetyka, struktura kości, postawa ciała oraz mimika. Rozwiązaniem problemu może okazać się operacja plastyczna. Na szczęście istnieją również naturalne metody, aby pozbyć się podwójnego podbródka.
1
witamina E
Witamina E
W celu poprawy wyglądu skóry należy przyjmować witaminę E. Bogatym źródłem witaminy będą warzywa liściaste, wątroba i orzeszki, można również skorzystać z suplementów diety. Poza tym witaminę E można wcierać bezpośrednio w skórę.

Masło kakaowe
Masło kakaowe należy roztopić i wcierać w skórę dwa razy dziennie. Zabieg poprawi elastyczność skóry i pomoże zmniejszyć podwójny podbródek.
2
jajka
Białko jajek
Maska wykonana z białek jajka pozwoli naciągnąć skórę. Połącz białka z dwóch jajek z łyżką mleka, łyżką miodu, łyżką soku z cytryny i kilkoma kroplami olejku z mięty pieprzowej. Maskę aplikuj na całą twarz, zaczynając od czoła i kończąc pod brodą.

Sok z melona i jabłek
Zastosowanie soku z melona i jabłek powinno zniwelować podwójny podbródek. Nanieś sok na skórę za pomocą wacika i pozostaw na około 15-20 minut.

Zielona herbata
Ponieważ jedną z przyczyn powstawania podwójnego podbródka jest nadwaga, zaleca się picie kilku filiżanek zielonej herbaty w ciągu dnia, aby przyspieszyć metabolizm i schudnąć.
3
mleko
Olej z kiełków pszenicy
Olej z kiełków pszenicy zmiękczy skórę i poprawi jej elastyczność. Zaleca się masowanie podbródka z wykorzystaniem olejku przez około 20 minut dziennie. Po miesiącu systematycznych zabiegów zauważysz różnicę.

Mleko
Masaż z użyciem mleka jest również skuteczny w usuwaniu podwójnego podbródka. Mleko tonizuje i napina skórę wokół brody. Mleko można wcierać w skórę kilka razy dziennie.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Istnieje kilka sposobów na pozbycie się kurzajek. Do metod konwencjonalnych należy wypalanie, wymrażanie lub usunięcie...
Jak pozbyć się kurzajek?
Istnieje kilka sposobów na pozbycie się kurzajek. Do metod konwencjonalnych należy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt