Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Higiena Osobista > Higiena jamy ustnej > 5 najlepszych alternatyw dla pasty z fluorem

5 najlepszych alternatyw dla pasty z fluorem

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Fluor znany jest z tego, że zaburza pracę hormonów. Inne dowody wskazują, że fluor jest neurotoksyną. Niestety jest on wciąż stosowany w wielu produktach do higieny jamy ustnej. Na szczęście, jeśli chodzi o zdrowie jamy ustnej istnieją ciekawe alternatywy. Znajdziesz je w dalszej części artykułu.
1
olej neem
Olej neem
Neem jest niesamowity. Jedno z badań sugeruje, że olej neem przewyższa w skuteczności tradycyjne produkty dentystyczne w usuwaniu płytki nazębnej. Inne badania sugerują, że ma on niemal cudowne właściwości, jeśli chodzi o higienę dziąseł. Jeśli chcesz go sprawdzić, szukaj past wolnych od fluoru z ekstraktem z liści neem.

Olej kokosowy
Olej kokosowy posiada właściwości antybakteryjne i jest znacznie bezpieczniejszy niż pasty z fluorem. Oleju można użyć jak pasty do zębów. Badania wykazują, że olej kokosowy spowalnia wzrost niektórych bakterii, które mogą prowadzić do próchnicy zębów. Według innych badań mycie zębów lub płukanie ust olejem kokosowym może znacznie obniżyć przyrost kamienia nazębnego w jamie ustnej.
2
oliwa z oliwek
Ozonowana oliwa z oliwek
Oliwa ma właściwości nawilżające. Ozonowanie oliwy polega na wstrzyknięciu do niej pęcherzyków powietrza. Dzięki nim oliwa zyskuje nowe właściwości. Jedno z badań sugeruje, że oliwa może być bardziej skuteczna niż tradycyjne metody stomatologiczne.

Olej oregano
Olej z oregano jest jedną z tych pozycji, która ma wiele zastosowań. Jest także pomocny w promocji zdrowia jamy ustnej. Może być on używany w bólach zębów, ropniach i owrzodzeniach jamy ustnej. Ze względu na swoją moc, należy go rozcieńczyć go z innym olejem. Olejem można płukać usta, wypluwając go na koniec lub delikatnie wetrzeć w bolące miejsce.
3
mirra
Mirra
Mirrę stosuje się w walce z nieświeżym oddechem. Można ją znaleźć w niektórych pastach do zębów. Jeden ze składników mirry jest toksyczny zwłaszcza dla bakterii powodujących nieświeży oddech. Podobnie jak inne wymienione powyżej produkty, mirra dba szczególnie o zdrowe dziąsła. Jest szczególnie skuteczna w chorobach przydziąsła.
Jak usunąć kamień z zębów?
Jak czyścić zęby szczoteczką elektryczną?
Jak myć zęby szczoteczką elektryczną?
8 złych nawyków podczas mycia zębów
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Szczoteczki elektryczne są wspaniałym wynalazkiem dla pacjentów stomatologicznych, którzy cierpią na brak motywacji do...
Szczoteczki elektryczne są wspaniałym wynalazkiem dla...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt