Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Pielęgnacja skóry > Domowy tonik do pielęgnacji skóry twarzy

Domowy tonik do pielęgnacji skóry twarzy

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Tonik do twarzy jest czymś, co używa większość dziewczyn przy codziennej pielęgnacji skóry twarzy, szyi czy dekoltu zwłaszcza jeśli mamy do czynienia z skórą tłustą lub trądzikową. Stosowanie toniku nie tylko sprawi, że nasza skóra będzie oczyszczona ale również pozbędziemy się wszelakich śladów makijażu. Osoby, które boją się, że tonik podrażni ich skórę mogą spać spokojnie, dzięki naturalnym składnikom tonik sprawi, że skóra będzie oczyszczona w bardzo delikatny sposób. Jeśli tylko chcesz zadbać o swoją skórę to zrezygnuj ze sztucznych toników i sprawdź, który z domowych będzie odpowiedni dla twojej wyjątkowej cery.
1
koperek
Tonik z dodatkiem koperku
Koperek znany jest ze swoich właściwości odmładzających oraz regenerujących naskórek. Dodatkowo przyczynia się do lepszego gojenia się ran, które zostały spowodowane przez trądzik. Do toniku możesz również dodać odrobiny tymianku oraz cytryny, aby był jeszcze bardziej skuteczny.

Tonik z miodem
Tonik z dodatkiem octu jabłkowego zapewni równowagę, rumianek ma za zadanie łagodzić podrażnienia, a miód nawilżać. Wszystkie te składniki uzupełniają się nawzajem, dzięki temu powstała z nich unikatowa mieszanka, która działa na naszą skórę jak opatrunek.
2
tonik
Tonik z olejem z hibiskusa
Hibiskus znany jest ze swoich właściwości leczniczy i przeciwzapalnych. Dzięki połączeniu hibiskusa i oczaru wirginijskiego otrzymasz świetny tonik, który przeciwdziała starzeniu się skóry. Dodatkowo, hibiskus cechuje się wysoką zawartością witaminy C.

Tonik z zieloną herbatą oraz granatem
Ta unikalna kompozycja zielonej herbaty i granatu działa na naszą skórę twarzy i szyi odmładzająco. Jednocześnie niweluje widoczne oznaki zmęczenia oraz poprawia ujędrnienie skóry. Tonik ten wykonano z dwóch składników i wody, dzięki temu jest on całkowicie bezpieczny dla alergików.
3
tonik do twarzy
Tonik z dodatkiem skórki grejpfruta
Grapefruit znany jest z wysokiej zawartości witaminy C oraz właściwości antybakteryjnych. Tonik, który jest wykonany z grapefruitów idealnie nadaje się dla osób cierpiących na nadmierne przetłuszczanie się skóry, jednocześnie nie wysuszając jej i utrzymując odpowiednio nawilżoną.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jeśli lubisz używać kosmetyków domowej roboty, zachęcam cię do zrobienia własnego toniku różanego. Jego zaletą jest to,...
Jak zrobić domowy tonik różany?
Jeśli lubisz używać kosmetyków domowej roboty, zachęcam...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt