dzień dziadka

Jaki prezent kupić dla dziadka?

YvonaYvona - specjalista Tipy.pl
22 stycznia obchodzimy Dzień Dziadka. Zatroszcz się o to, żeby w tym dniu podarować dziadkowi coś wyjątkowego. Większość dziadków na pytanie co chcieliby dostać odpowie, że niczego im nie potrzeba. Jedno jest pewne – największym prezentem dla twojego dziadka jest twój czas, który mu podarujesz. Nie zaszkodzi jednak, jeśli dasz dziadkowi również jakiś prezent. Oto kilka pomysłów:
1
Prezent dobrany pod kątem zainteresowań. Większość dziadków ma jakieś hobby – palenie cygar, zbieranie monet, kolekcjonowanie znaczków, wędkowanie, prace ręczne czy czytanie książek. Spróbuj dopasować prezent do zainteresowań dziadka – kup mu ciekawą książkę, poradnik, narzędzia, zamów prenumeratę ulubionego magazynu.
2
Prezenty spożywcze. „Przez żołądek do serca mężczyzny” – dziadek nie stanowi w tym względzie wyjątku. Ciasto domowej roboty, kosz słodyczy czy ulubiony obiad na pewno zostaną przez dziadka przyjęte z entuzjazmem. Możesz również wybrać się z dziadkiem do restauracji lub cukierni. Sprawisz w ten sposób radość jego żołądkowi i sercu ;)
3
Prezenty ręcznie robione. Dziadkowie, podobnie jak babcie, zawsze cieszą się z prezentów, które wnuki zrobią samodzielnie. Minimum jest w tym względzie laurka. Dziadek ucieszy się również z albumu ze zdjęciami z twojego dzieciństwa, na których jesteście razem. Przypomnij sobie, ile się dzięki dziadkowi nauczyłeś, jakie pasje i zainteresowania w tobie rozbudził. Znajdź odpowiednie zdjęcia i napisz pod nimi podziękowania za wszystko, czym dziadek cię obdarował.
4
Nie kupuj dziadkowi kolejnego krawatu, czy pary skarpet. Pomyśl – ile krawatów potrzebuje jeden mężczyzna?:) Postaraj się o coś oryginalnego, nawet gdyby miała to być tylko kartka z własnoręcznie napisanymi życzeniami.

Powiązane porady

prezent dla dziadka
Pakowanie prezentów - krawat
Wieszak na paski

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

grazyna2
15.04.2013
Ja bym kupiła ramki, a w jednej umieściłabym dziadka i babcię, a w drugiej ramc e- swoją rodzinę- to pamiątka i radość dla dziadka- wiem z doświadczenia
arimor
20.01.2013
Miłym prezentem dla dziadka będzie także ładnie oprawiona, elegancka duża lupa (w sklepach meblowych znaleźć można duże, szklane lupy kuliste (bardzo ładne nawet jako ozdoba pokoju). Niestety w pewnym wieku wzrok jest już za słaby do rozwiązywania krzyzówek, czytania artykułów napisanych drobnym druczkiem czy etykiet i intrukcji obsługi, a okulary też nie są w stanie pomóc przy odcyfrowywaniu drobnych literek.