Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Zdrowa Dieta > Bakłażan obniża poziom cholesterolu i spala tłuszcz

Bakłażan obniża poziom cholesterolu i spala tłuszcz

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Bakłażan jest warzywem, które ułatwia oczyszczanie krwiobiegu oraz wspomaga redukcję masy ciała w całkowicie naturalny sposób. Napój sporządzony z bakłażanu jest bogaty w antyoksydanty, błonnik oraz pomaga organizmowi wyeliminować szkodliwe tłuszcze i spalać kalorie.
1
bakłażan
Dlaczego jedzenie bakłażana jest korzystne?
Najważniejsza jego zaletą jest to, że zawiera wiele substancji odżywczych, a bardzo mało kalorii. Zawiera też dużo wody, więc ma działanie moczopędne, które wspomaga retencje płynów oraz zwalcza stany zapalne. Witamina E w nim zawarta jest doskonałym przeciwutleniaczem. Sód i potas zawarty w bakłażanie wspomagają zdrowie układu sercowo- naczyniowego i nerwowego. Spożywanie bakłażana wspomaga detoksykację organizmu, podczas kiedy poziom cukru we krwi pozostaje na bezpiecznym poziomie, a funkcje metaboliczne ulegają stanowczej poprawie. Zawartość błonnika poprawia ruch jelit i zapobiega problemom takim jak wzdęcia czy zaparcia. Bakłażan stymuluje wytwarzanie żółci oraz wspiera zdrowie wątroby, chroniąc ją od nadmiaru tłuszczów. Jest uważany za doskonałe uzupełnienie dla osób chorujących na anemię oraz problemy z układem immunologicznym, ponieważ zapewnia zdrowe ilości magnezu i żelaza.
2
woda z bakłażana
Jak przygotować?
Jeśli przygotujesz wodę z bakłażanem, będziesz cieszył się lepszym zdrowiem, a także ułatwisz sobie redukcję masy ciała, nabierzesz energii i witalności.

Porzebne składniki:
- 1 średni bakłażan
- sok z jednej cytryny
- 1 litr wody
- pojemnik

1. Na początku należy opłukać bakłażana, najlepiej octem jabłkowym, co pozwoli pozbyć się bakterii, które być może zalegają na jego zewnętrznej warstwie.
2. Następnie pokrój bakłażana w kostkę, mniej więcej o grubości około dwóch centymetrów.
3. Wrzuć kostki bakłażana do szklanego pojemnika i dodaj wodę.
4. Wyciśnij sok z jednej cytryny i dodaj go do pojemnika.
5. Włóż napój do lodówki i pozostaw na około 8-12 h.
3
woda z bakłażanem na odchudzanie
Jeśli chcesz pozbyć się toksyn z organizmu, spożywaj napój przez siedem dni z rzędu każdego miesiąca. Napój może być również spożywany trzy razy w tygodniu. Litr napoju powinien być podzielony na kilka kubków dziennie ( na przykład kubek przed każdym posiłkiem ). Dodatkowo postaraj się wykonywać regularnie ćwiczenia ( około 30 minut dziennie ). Przestrzegając tych prostych wskazówek, można stracić kilka centymetrów w ciągu paru tygodni.
Bakłażany nie powinny być spożywane w stanie surowym w dużych ilościach, ponieważ zawierają alkaloid zwany solaniną, co może powodować wymioty oraz biegunkę. Nie masz się czego obawiać, jeśli nie przekraczasz zalecanej ilości. Powodzenia !
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Ta zapiekanka szybko zniknie ze stołu. Do jej zrobienia użyj kupnego lub domowej roboty sosu pomidorowego. Zrobisz go w...
Jak zrobić zapiekankę z bakłażanem i mozzarellą?
Ta zapiekanka szybko zniknie ze stołu. Do jej zrobienia...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt