zmarszczki

Jak anyż pomaga pozbyć się zmarszczek?

jolanda - specjalista Tipy.pl
zmarszczki
1 z 4
Zmarszczki są normalnym objawem starzenia się skóry i wszyscy prędzej czy później zauważą je u siebie. Co prawda zmarszczki nie oznaczają  końca świata, ale jeżeli istnieje prosty sposób, aby się ich pozbyć, to chyba każdy chciałby spróbować.
1
botoks
Jeśli uważasz, że inwazyjne zabiegi chirurgiczne są jedynym sposobem, aby twoja skóra znów wyglądała młodo, mylisz się. Istnieje kilka naturalnych środków, które mogą zmniejszyć widoczność zmarszczek i dają znacznie bardziej młodzieńczy i promienny wygląd. Opóźniają również procesy starzenia się skóry, dzięki czemu, zmarszczki powstają znacznie wolniej  Najlepszą rzeczą jest jednak to, że te środki są całkowicie naturalne, zdrowe i tanie i każdy może sobie na nie pozwolić.

Dziś przedstawiamy przeciwzmarszczkowy  preparat, do przygotowania którego  potrzebujesz jedynie nasion anyżu i wody.
2
anyż
Składniki
garść nasion anyżu.
1 szklanka wody.

JAK PRZYGOTOWAĆ PREPARAT:
Zagotuj wodę w małym garnku i dodaj nasiona anyżu. Odstaw naczynie na bok do ostygnięcia, a w tym czasie napar nabierze cudownych właściwości. Następnie należy odcedzić płyn i przelać go do szczelnie zamykanego pojemnika.
3
aplikowanie kosmetyku
Codziennie rano przetrzyj twarz wacikiem nasączonym tym preparatem, zwracając szczególną uwagę na obszary gdzie występują zmarszczki lub te okolice gdzie  zmarszczki tworzą się najczęściej (okolice pod oczami, wokół ust i czoło). Po tygodniu zaczniesz zauważać pierwsze efekty.  Będziesz zaskoczony, jak skuteczne działanie zapewni napar z anyżu.

Anyż można znaleźć w prawie każdym sklepie spożywczym. Nie ma znaczenia, czy używasz anyżu mielonego, kruszonego czy w całości, wszystkie jednakowo działają na skórę.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Owoce leśne
piękna 50+

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Renja
09.03.2017
Czemu wszyscy oszukują i pod domowymi sposobami umieszczają drogie specyfiki....to nie fair