triki makijażowe porady

Triki w makijażu wypróbowane przez profesjonalistów

lucy - specjalista Tipy.pl
triki makijażowe porady
1 z 4
Na wielu stronach i blogach znaleźć można niezliczone porady, jak wykonać profesjonalny makijaż. Wybraliśmy najciekawsze i według nas najbardziej wartościowe triki i dzielimy się nimi w poniższym artykule.
1
kolor podkładu
Wybierz odpowiedni kolor podkładu
Wybierz odpowiedni do twojego odcienia skóry podkład – na rynku dostępne są odcienie od zimnych do ciepłych. Aby dobrać swój idealny kolor, należy nałożyć różne podkłady na linię szczęki i wybrać ten, który zlewa się z kolorem skóry na szyi.

Zawsze dokładnie rozprowadzaj bronzer
Nowoczesne konturowanie oparte jest na delikatnych łukach. Na twarzy nie powinny być widoczne trójkąty czy paski. Wybierz bronzer z lekką konsystencją lub bronzer w kolorze szarobrązowym. Nałóż go tuż nad naturalnym cieniem, jaki tworzą kości policzkowe, aby stworzyć wrażenie szczuplejszej twarzy.
2
brwi
Znajdź idealny kształt brwi
Brwi nadają ton całemu makijażowi, więc ważne jest, aby ich kształt był delikatny. Nadaj im kolor zgodny z kolorem twoich włosów: jeden lub dwa tony jaśniejsze będą idealne dla brunetek, ten sam odcień lub jeden ton ciemniejszy sprawdzi się w przypadku blondynek.

Powiększ optycznie oczy
Czarna kreska poprowadzona wzdłuż górnych rzęs „otworzy oko” i podkreśli rzęsy. Ostra kreska na dolnej powiece nada oczom kształt migdałów i optycznie je zmniejszy.
3
makijaż oczu
Eyeliner powinien być dostosowany do kształtu oczu
Każda kobieta może używać do makijażu eyelinera; trzeba tylko dopasować idealnie kształt rysunku do twarzy. Nie należy rysować „skrzydła” zbyt wysoko, gdyż taki zabieg zbytnio zmienia kształt oka. Zewnętrzny kącik „skrzydła” powinien współgrać z kształtem dolnej powieki. Używaj eyelinera mając otwarte oczy.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

odpowiedni makijaż oczu
odświeżanie tuszu do rzęs
eyeliner w żelu

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane