rzuć palenie

Rzuć palenie w sposób naturalny

tomasz - specjalista Tipy.pl
rzuć palenie
1 z 4
Przerażające jest to, ile chorób powoduje palenie tytoniu. Należą do nich takie schorzenia jak rak płuc, jamy ustnej, języka, strun głosowych, a mimo ostrzeżeń na paczkach papierosów wielu ludzi nie potrafi skutecznie pozbyć się tego szkodliwego nałogu. Niepokojące jest także to, że mimo swojej powszechnie znanej szkodliwości papierosy są powszechnie dostępne.
1
palenie szkodliwość
Przeciętnie papieros zawiera około 4000 chemikaliów. Oto niektóre z nich:
Siarka, która jest stosowana dla zapewniania intensywnego koloru tytoniu.

Tlenek tytanu – dla białego popiołu, radioaktywny polon 210 – stosowany w uprawie dla podniesienia wielkości plonów, amoniak – niektórzy uważają, że to on właśnie wpływa na szybkie uzależnianie się.

Benzen – otrzymywany jest z węgla i ropy, towarzyszy często białaczce i rakowi.

Nikotyna – działa równie uzależniająco jak heroina lub kokaina, 60 miligramów tej substancji umieszczonej bezpośrednio na języku jest w stanie zabić człowieka w kilka sekund.

Smoła – odkłada się w płucach. W ciągu roku palenia smoła, która wchłania się do płuc może zająć nawet jedną filiżankę do kawy.

Cyjanowodór – jedna z najbardziej trujących substancji znajdująca się w dymie tytoniowym. Już krótka ekspozycja na ten składnik powoduje wymioty, drgawki i bóle głowy.
2
papieros
Palenie papierosów jest silnym uzależnieniem, którego ciężko się pozbyć. Niektórzy próbują rzucać palenie kilkanaście razy i często do niego wracają. Takie nieudane próby rzucenia często wpływają na psychikę powodując zaburzenia nastroju i utratę nadziei. Podana w artykule recepta działa bardzo efektywnie na rzucanie palenia, lecz nic nie pomoże, jeśli sam nie będziesz przekonany o słuszności rzucenia.
3
palenie papierosów a zdrowie
Składniki do przygotowania mikstury są tanie i bardzo łatwo je zdobyć.
Będziesz potrzebować:
pół grejpfruta
pół pomarańczy
30 ml oleju kokosowego
5 gr oregano
20 ml herbaty rumiankowej
30 ml oleju jojoba
30 ml oliwy z oliwek

Sposób przygotowania:
Wyciśnij sok z grejpfruta i pomarańczy. Zmieszaj ze sobą wszystkie składniki tak długo, aż uzyskasz jednolitą konsystencję. Następnie wlej miksturę do słoika i połóż w miejscu, które będzie dla ciebie łatwo dostępne. Mikstury nie należy spożywać, ale umieścić parę kropel pod nosem za każdym razem, kiedy masz potrzebę palenia i mocno się inhalować.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

uzależniony
Rzucenie palenia
10 potraw które oczyszczą twój organizm z nikotyny

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane