Tutaj jesteś: Zdrowie > Zdrowie Psychiczne > Bezsenność > Dlaczego budzimy się między 3.00 a 5.00 rano?

Dlaczego budzimy się między 3.00 a 5.00 rano?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Kończy się długi i męczący dzień, jedyne o czym marzysz to wygodnie łóżko i długi sen. Niestety, zdarza się, że budzisz się z głębokiego snu na kilka godzin przed wschodem słońca. Jeśli należysz do osób, które z łatwością zasypiają , ale niestety budzą się w środku nocy przeczytaj poniższy artykuł.
1
bezsenność
Winę za tego typu bezsenność może ponosić tryb życia. Jeżeli prowadzisz niezdrowy styl życia, kładziesz się spać o różnych porach i towarzyszą ci złe nawyki możesz mieć problemy ze snem. Spożywanie alkoholu wieczorem również zakłóca naturalny cykl snu. Co prawda mogłoby się wydawać, że alkohol sprawia, iż jesteśmy senni i łatwiej zasypiamy. Jednak tak naprawdę alkohol staję się bodźcem dla mózgu i powoduje, że się budzimy w środku nocy.
2
korzystanie z telefonu
Drugi powód wybudzania się w środku nocy to korzystanie ze telefonu komórkowego. Sprawdzenie powiadomień na telefonie to najczęściej ostatnia rzecz jaką robimy tuż przed zaśnięciem. Bezsenność i ogólne zmęczenie następnego dnia może być spowodowane niebieskim światłem emitowanym z telefonu.
Staraj się nie korzystać z telefonu na godzinę przez zaśnięciem.
3
budzenie się o trzeciej w nocy
Czy często budzisz się w nocy z głębokiego snu z trudem łapiąc oddech? Jeśli tak, to możesz cierpieć na bezdech senny. W takiej sytuacji jak najszybciej skonsultuj się z lekarzem, gdyż nieleczony bezdech senny może zwiększyć między innymi ryzyko chorób serca.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Problemy ze snem miewa spora część populacji. Przyczyn może być wiele, tylko niektóre z nich dotyczą problemów ze...
Jak łatwo zasnąć?
Problemy ze snem miewa spora część populacji. Przyczyn może być wiele, tylko niektóre...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt