wygląd brwi

Co mówi o twojej osobowości odległość twoich brwi?

BabaJanga - specjalista Tipy.pl
wygląd brwi
1 z 4
Następnym razem, gdy spojrzysz w lustro zwróć uwagę na swoje brwi. Wierzcie lub nie, odległość między brwiami ujawnia twoją osobowość. To tajemnica, która musi zostać objawiona. Przyglądnij się dokładnie swym brwiom i dowiedz się czegoś osobie. Poniżej znajdziesz wyjaśnienie swoich obserwacji.
1
kształt brwi
Jeśli twe brwi są rozmieszczone blisko siebie, jest bardzo prawdopodobne, że jesteś osobą inteligentną i nerwową. Szybko poziom twego zdenerwowania osiąga maksymalny poziom.
Gdy twoje brwi znajdują się daleko od siebie, wówczas wydajesz się być osoba, która jest łatwo prowadzona przez innych. Trudno podejmuje decyzję, gdyż się jej obawia. Jednocześnie, uprzejmość to twoje drugie imię.
2
kształt brwi osobowość
Kształt brwi również może mówić o twojej osobowości. Może on ujawnić zdolność logicznego myślenia, zdolności motywacyjnych i organizacyjnych. Gdy twoje brwi są zakrzywione, prawdopodobnie jesteś perfekcjonistą. Zwracasz uwagę na szczegóły, które mają bardzo kreatywną stronę.
3
osobowość kształt brwi
Jeśli twoje brwi są proste, oznacza to, że jesteś osobą godna zaufania. Jesteś pierwszą osobą do której zgłoszą się przyjaciele i rodzina w trudnej dla nich sprawie.
Gdy twoje brwi zakrzywiają się ku górze, prawdopodobnie masz ogromną ambicję. Lubisz konkurować i masz zadatki na kierownika lub otworzysz własny biznes.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

ogórek na oczy
maseczka z zielonej glinki
maseczka ściągająca

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane