tatuaż

Jak ukryć tatuaż?

agoludek - specjalista Tipy.pl
tatuaż
1 z 4
Twoje tatuaże są wyjątkowe. Są częścią ciebie. Często stanowią wymowny symbol twojej osobowości i są sposobem na wyrażenie twojej kreatywności. Niestety, nie zawsze można je eksponować. Co zrobić, jeśli nie chcesz usuwać tatuaży, a musisz je ukryć na pewien czas?
1
tatuaż na ręce
Usuwanie tatuażu jest bolesne i kosztowne, poza tym niekoniecznie pragniesz usunąć swoje ulubione tatuaże. Zamiast tego spróbuj zatuszować tatuaż. Jeśli nie wiesz jak zacząć, proponujemy wykorzystać podstawowe tiki makijażowe. Techniki te mogą być zastosowane na dowolnym fragmencie ciała, wymagają jedynie kilku prostych kroków.
2
podkład na tatuaż
Jeśli możesz to wydepiluj skórę w miejscu w którym jest tatuaż, ponieważ włoski będą przeszkadzały w wykonaniu makijażu. Nawilż skórę balsamem. Umieść odrobinę podkładu na tatuażu i użyj pędzla, aby rozprowadzić go równomiernie. Ustal czy masz pomarańczowy czy różowy odcień skóry. Pokryj tatuaż pomarańczową lub różową szminką. Możesz również użyć pudru lub cieni do powiek.
3
ukrywanie tatuażu
Spryskaj tatuaż lakierem do włosów i pozostaw do wyschnięcia. Nałóż kolejną warstwę szminki lub cieni do powiek. Teraz nałóż korektor w sztyfcie. Rozprowadź go dokładnie. Ponownie spryskaj tatuaż lakierem do włosów. Nałóż koleją warstwę korektora. Do wykończenia makijażu użyj sypkiego pudru. Gotowe. Twój tatuaż jest całkowicie ukryty za pomocą zaledwie kilku podstawowych kosmetyków do makijażu.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

odświeżanie tuszu do rzęs
makijaż twarzy
malowanie ust szminką

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane