zmywacz do paznokci

Jak nietypowo wykorzystać zmywacz do paznokci?

agoludek - specjalista Tipy.pl
zmywacz do paznokci
1 z 4
Zmywacz do paznokci służy nie tylko do usuwania lakieru, może mieć wiele zastosowań. Będzie niezbędny w usuwaniu trudnych plam. Poradzi sobie w sytuacjach, w których inne środki zawiodą. Poza tym zmywacz do paznokci można znaleźć praktycznie w każdym sklepie i nie kosztuje zbyt wiele.
1
marker
Plamy z markera permanentnego
Przypadkowo zabrudziłaś coś markerem lub twoje dziecko pomalowało flamastrem stół. Takie plamy to nie tragedia. Trzeba tylko wiedzieć, jak sobie z tym poradzić. Nanieś odrobinę zmywacza na plamę, przetrzyj i plama zniknie.

Plamy z tuszu na skórzanych przedmiotach
Kilka dni temu kupiłaś sobie nowy portfel, ale niestety wylał się na niego tusz. Co zrobić? Namocz bawełniany płatek do usuwania makijażu w zmywaczu i delikatnie przetrzyj plamę. Tylko nie przecieraj zbyt mocno, aby nie uszkodzić skóry.
2
sklejone paznokcie
Usuń plamy z kleju błyskawicznego
Nie ma nic bardziej irytującego niż klej rozlany na skórze dłoni. Pewnie nieraz zdarzyło ci się skleić palce używając kleju błyskawicznego. Aby go zmyć, namocz płatek kosmetyczny w zmywaczu do paznokci i przemyj skórę. Być może będziesz musiała powtórzyć zabieg kilka razy, aż do całkowitego usunięcia kleju.
3
dezynfekcja
Dezynfekcja
Możesz użyć zmywacza do paznokci do dezynfekcji przyrządów kosmetycznych (metalowych) np. pincety czy cążek do skórek. Składniki zawarte w zmywaczu do paznokci usuną bakterie i zabrudzenia. Namocz wacik w zmywaczu i przetrzyj akcesoria kosmetyczne.

Usuwanie naklejek
Chcesz usunąć naklejkę z butelki lub słoika i żadne metody nie działają? Wypróbuj zmywacz do paznokci. Rozpuści klej i usunie resztki etykiety. Wystarczy, że będziesz pocierać szkło namoczonym wacikiem.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Pleśń w pralce
Płyn do kurzu
Plamy z wody na drewnie

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane