oczyszczanie organizmu

Jak oczyścić organizm?

naturalnienaturalnie - specjalista Tipy.pl
Oczyszczanie organizmu jest niczym innym jak pozbywaniem się ze swojego ciała wszelkich toksycznych substancji. Takie oczyszczanie powoduje że czujesz się lżejsza, a skóra "odżywa" i łatwiej oddycha gdy w organizmie znajduje się mniej toksyn. Zatem jeśli poważnie myślisz o "detoksie" swojego ciała zastosuj się do poniższych porad. Jest to jednodniowy plan oczyszczania.
P

* Miód,
* Lionka,
* Zielona herbata,
* Woda,
* Soki owocowo-warzywne,
* Banany.

1
W dniu, w którym planujesz zacząć odczyszczanie organizmu wstań nieco wcześniej niż zwykle to robisz. Będzie to pierwszy krok do oczyszczania, czas ten poświęć popijaniu letniej wody.
2
Sporządź napój oczyszczający. Na szklankę letniej wody dodaj łyżkę miodu oraz kilka kropel soku z limonki. Witamina C w niej zawarta oraz enzymy znajdujące się w miodzie zaczną działać jako przeciwutleniacze, które będą uwalniać organizm z wszelkich wolnych rodników zanieczyszczających organizm.
3
Cały dzień pij dużo wody. Pamiętaj, aby nie spożywać produktów mlecznych, łącznie z białą kawą czy herbatą z mlekiem. Zamiast tego jeśli chcesz coś na odmianę zamiast wody zaparz herbatkę z zielonej herbaty.
4
Usuwając z organizmu toksyny może dojść obniżenia poziomu potasu. Aby go uzupełnić zjedz banana na drugie śniadanie. Banany są niezwykle bogatym źródłem potasu.
5
W ciągu dnia wypijaj soki owocowe, a na wieczór pij soki warzywne. Soki owocowe ze względu na większa zawartość glukozy niż warzywne pomogą ci one zwalczyć uczucie głodu, a w przeciwieństwie do wody, nie zostaną tak szybko usunięte z organizmu, a co za tym idzie dadzą ci na dłużej uczucie sytości.
6
Po oczyszczaniu staraj się jeść lekkie i zdrowe posiłki, aby jak najdłużej cieszyć się uzyskaną lekkością.

Powiązane porady

metabolizm
odchudzanie bez głodzenia
indyk

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

yqd74213
19.08.2016
Też miałam problem z oczyszczaniem organizmu, próbowałam już wszystkiego do czasu aż znalazłam świetny poradnik :) gdyby ktoś chciał go zobaczyć to znajduje się tutaj:
https://czystyorganizm.wordpress.com/
Znachor
16.11.2015
Błąd, zielona herbata jest tak sano szkodliwa jak czarna.
oemapazdrowia
07.06.2015
Witam! Warto sięgnąć po preparaty, które są w 100% naturalny. Takim właśnie jest Błonnik Witalny, którego skład stanowią nasiona babki płesznik i babki jajowatej. Jego zalety to m.in. oczyszczenie organizmu ze zbędnych toksyn i złogów, uregulowanie poziomu cholesterolu czy poprawa samopoczucia. Sięgając zatem po ten preparat zyskuje się zdrowszy organizm i więcej energii do działania, a także zapobiega się prewencyjnie nowotworom układu trawiennego. Więcej informacji na temat Błonnika Witalnego można znaleźć na stronie internetowej czystejelito.eu

Pozdrawiam serdecznie
Jolanta Piwowarczyk
Online Ekspert marki Mapa Zdrowia