naleśniki

Bardzo prosty przepis na naleśniki dla początkujących

grzes_s - specjalista Tipy.pl
naleśniki
1 z 4
Każdy uwielbia naleśniki i wydaje się, że są one dość łatwe do wykonania. Jednak dla niedoświadczonego kucharza, nawet przyrządzenie naleśnika może stwarzać problemy. Znalazłem dla ciebie przepis, który pomoże ci zrobić absolutnie idealne naleśniki, nawet jeśli nigdy wcześniej nie gotowałeś! Gwarantuje ci, że będą cienkie, gąbczaste i miękkie- takie, które idealnie komponują się z wszelkiego rodzaju dodatkami! To wszystko dzięki dodaniu jednego, tajnego składnika… skrobi. Zrób wrażenie na twoich bliskich i wypróbuj przepis już dziś!
1
ciasto
Do przyrządzenia naleśników będziesz potrzebował: pół szklanki ciepłej wody, pół szklanki mleka, trzy czwarte szklanki mąki i trzy czwarte szklanki skrobi, dwa jajka, dwie łyżki masła, dwie łyżki cukru, pół łyżeczki soli, wanilia.
2
smażenie nalesników
Jak przygotować? Ubij jajka razem z cukrem, dodaj sól i wanilię. Ubijaj wszystko w misce stopniowo dodając mleko, mąkę i skrobię. Następnie dodaj masło lekko podgrzane w garnku lub mikrofalówce ( aby się łatwiej rozpuściło ), a następnie bardzo wolno dodawaj wody. Pozostaw ciasto na około 30 minut, co pozwoli składnikom lepiej się połączyć.
3
pyszne nalesniki
Wszystko gotowe! Wlej cienką warstwę ciasta na patelnię, pozostaw na kilka minut, a następnie odwróć. Po upieczeniu naleśników pozostaje ci tylko wybrać polewę, chociaż naleśniki są bardzo smaczne również bez dodatków. Dla lubiących urozmaicenia polecam dodać do surowego ciasta dwa trzy banany- smakuje świetnie! Smacznego!
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Placki z kefiru
racuchy jabłkowe
naleśniki bez jajek

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane