Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Zdrowe Odżywianie > Niesamowite właściwości mrożonych cytryn

Niesamowite właściwości mrożonych cytryn

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (16 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Wszyscy wiemy, że cytryny są jednym z najzdrowszych owoców na naszej planecie. Nie wszyscy natomiast wiedzą, że to skórka jest najzdrowszą częścią cytryny. Jeśli zjesz cytrynę razem ze skórką to otrzymasz od 5 do 10 razy więcej witamin niż jedząc tylko sam miąższ z cytryny. Owoce zawierają witaminę C, witaminę B6, witaminę E, witaminę A, fosfor, żelazo, wapń, potas i magnez. Wszystkie te składniki sprawiają, że spożywanie cytryn jest niezwykle korzystne dla naszego zdrowia.
1
mrożona cytryna
Interesujący jest fakt, że zamrożenie cytryn podnosi ich korzyści zdrowotne. Zanim je jednak zamrozisz, zadbaj o to, aby były dokładnie umyte i wysuszone. Oczywiście najlepiej gdyby to były cytryny organiczne, wtedy masz pewność, że w skórce nie znajdują się szkodliwe substancje chemiczne. Jeśli nie jesteś pewien źródła ich pochodzenia umyj cytryny octem jabłkowym. Umyte i wysuszone cytryny włóż do zamrażalnika.
2
tarcie mrożonej cytryny
Gdy cytryny będą dokładnie zamarznięte wyjmij je z zamrażalnika. Zetrzyj zamarznięte cytryny na tarce, tak jakbyś ścierał kawałek sera. Startą cytrynę możesz spożywać jak chcesz. Możesz ją dodać do sałatki, zupy, sosu, jogurtu, makaronu czy lodów domowej roboty.
Startą mrożoną cytrynę możesz również dodać do koktajli owocowych, soku czy herbaty.
3
cytryny
Cytryny działają o wiele lepiej niż leki używane w chemioterapii. Spowalniają wzrost komórek nowotworowych. Terapia cytrynami nie powoduje żadnych skutków ubocznych. Poza tym spożywanie cytryn pomaga zwalczać drobnoustroje, bakterie i grzyby. Skutecznie działają przeciwko ludzkim pasożytom i robakom. Cytryny pomagają leczyć depresję i walczyć ze stresem.
 3.3/5 (16 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (3)

rakolook - 2017-03-27
walczę z rakiem i cytryna pomaga mi zapachem przeżyć następny dzień, ale skuteczne jej działanie na moją chorobę jest o doopę rozbić! KURKUMA mnie leczy! Trzymajcie się rakowcy! nie trudno go pokonać, to tylko syf, który narósł ale nie wyrósł, jak dziecko, syn, córka...
Qballz - 2017-03-17
Mmmmhm... samo zdrowie.... szczegolnie zdrowe beda te chemikalia w ktorych cytrynki sa plukane i moczone przed transportem, a ktorych zadna ilosc mycia nie jest w stanie ze skory w pelni usunac...
X - 2017-03-17
"Cytryny działają o wiele lepiej niż leki używane w chemioterapii. Spowalniają wzrost komórek nowotworowych".
Co to za bzdury? Masz na to jakieś dowody? Jakieś wyniki badań naukowych? Jeśli tak, to podaj, bo inaczej to tylko szkodliwe wymysły...
 
Wielu ludzi na całym świecie ma problem z ciemną skórą pod pachami, którą czasem określa się mianem rogowacenia...
Domowe sposoby jak rozjaśnić skórę pod pachami
Wielu ludzi na całym świecie ma problem z ciemną skórą...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt