cytryny

Niesamowite właściwości mrożonych cytryn

agoludek - specjalista Tipy.pl
cytryny
1 z 4
Wszyscy wiemy, że cytryny są jednym z najzdrowszych owoców na naszej planecie. Nie wszyscy natomiast wiedzą, że to skórka jest najzdrowszą częścią cytryny. Jeśli zjesz cytrynę razem ze skórką to otrzymasz od 5 do 10 razy więcej witamin niż jedząc tylko sam miąższ z cytryny.
Owoce zawierają witaminę C, witaminę B6, witaminę E, witaminę A, fosfor, żelazo, wapń, potas i magnez. Wszystkie te składniki sprawiają, że spożywanie cytryn jest niezwykle korzystne dla naszego zdrowia.
1
mrożona cytryna
Interesujący jest fakt, że zamrożenie cytryn podnosi ich korzyści zdrowotne. Zanim je jednak zamrozisz, zadbaj o to, aby były dokładnie umyte i wysuszone. Oczywiście najlepiej gdyby to były cytryny organiczne, wtedy masz pewność, że w skórce nie znajdują się szkodliwe substancje chemiczne. Jeśli nie jesteś pewien źródła ich pochodzenia umyj cytryny octem jabłkowym. Umyte i wysuszone cytryny włóż do zamrażalnika.
2
tarcie mrożonej cytryny
Gdy cytryny będą dokładnie zamarznięte wyjmij je z zamrażalnika. Zetrzyj zamarznięte cytryny na tarce, tak jakbyś ścierał kawałek sera. Startą cytrynę możesz spożywać jak chcesz. Możesz ją dodać do sałatki, zupy, sosu, jogurtu, makaronu czy lodów domowej roboty.
Startą mrożoną cytrynę możesz również dodać do koktajli owocowych, soku czy herbaty.
3
cytryny
Cytryny działają o wiele lepiej niż leki używane w chemioterapii. Spowalniają wzrost komórek nowotworowych. Terapia cytrynami nie powoduje żadnych skutków ubocznych. Poza tym spożywanie cytryn pomaga zwalczać drobnoustroje, bakterie i grzyby. Skutecznie działają przeciwko ludzkim pasożytom i robakom. Cytryny pomagają leczyć depresję i walczyć ze stresem.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

odchudzanie po 40
zbyt duży apetyt
indyk

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

rakolook
27.03.2017
walczę z rakiem i cytryna pomaga mi zapachem przeżyć następny dzień, ale skuteczne jej działanie na moją chorobę jest o doopę rozbić! KURKUMA mnie leczy! Trzymajcie się rakowcy! nie trudno go pokonać, to tylko syf, który narósł ale nie wyrósł, jak dziecko, syn, córka...
Qballz
17.03.2017
Mmmmhm... samo zdrowie.... szczegolnie zdrowe beda te chemikalia w ktorych cytrynki sa plukane i moczone przed transportem, a ktorych zadna ilosc mycia nie jest w stanie ze skory w pelni usunac...
X
17.03.2017
"Cytryny działają o wiele lepiej niż leki używane w chemioterapii. Spowalniają wzrost komórek nowotworowych".
Co to za bzdury? Masz na to jakieś dowody? Jakieś wyniki badań naukowych? Jeśli tak, to podaj, bo inaczej to tylko szkodliwe wymysły...