elektryzowanie się włosów

Jak zapobiec elektryzowaniu się włosów?

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
elektryzowanie się włosów
1 z 4
Elektryzowanie się włosów to dość częsty problem, zwłaszcza zimą, gdy powietrze jest suche. Zjawisko to sprawia, że włosy żyją własnym życiem i żaden sposób nie chcą się podporządkować. Każda próba ingerencji kończy się ich opadnięciem i przyklejeniem się do twarzy, szyi lub ubrania, zwłaszcza gdy masz długie włosy. Odpowiednia pielęgnacja o dobrze nawilżone włosy pozwoli zapobiec elektryzowaniu się włosów. Jeśli jesteś pośród osób, które nie radzą sobie z tym problemem, kilka tych sposobów powinno ci pomóc.
1
włosy elektryzowanie
Odżywka
Jak już wspominaliśmy, im lepiej nawilżone włosy, tym mniej musisz borykać się z elektryzowaniem się włosów. Prostym sposobem na ten problem jest przygotowanie balsamu. Potrzebujesz małej buteleczki ze atomizerem. Nalej odrobinę wody do buteleczki i dodaj 1-2 krople odżywki do włosów. Zakręć nakrętkę i mocno potrząśnij, aby składniki połączyły się. Takim balsamem spryskaj elektryzujące się włosy. Buteleczkę miej zawsze pod ręką.
2
włosy elektryzowanie się sposoby
Lakier do włosów
Lakier do włosów to kolejny fajny sposób na radzenie sobie z elektryzującymi się włosami. Sprawi on, że włosy skleją się i nie będą ulegać napięciu statycznemu. Jeśli nie jesteś zwolenniczką lakierów do włosów, odpowiadający mu środek możesz zrobić w domu. Potrzebujesz tylko: 1 łyżeczki warzywnej gliceryny oraz 30 ml wody różanej. Dodaj glicerynę do wody różanej i wymieszaj razem. Przelej do buteleczki z atomizerem. Gliceryna świetnie zatrzymuje wilgoć wewnątrz włosa i utrzymuje włosy na miejscu. Woda różana natomiast sprawi, że włosy będą miękkie i pachnące.
3
elektryzowanie się włosów
Mgiełka do włosów
Wszystko co musisz zrobić, aby zapobiec elektryzowaniu się włosów, należy utrzymać włosy nawilżone. Dodatkowy ładunek elektryczny nie gromadzi się na mokrych włosach. Dlatego należy zaopatrzyć się w mgiełkę do włosów, która jest bardzo skutecznym rozwiązaniem tego problemu. Taką mgiełką może stać się zwykła woda. Wystarczy przelać ją do małej buteleczki z atomizerem i spryskać włosy w razie konieczności. Używaj oszczędnie, przecież nie chcesz mieć mokrych włosów zwłaszcza w zimny dzień.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

zdrowe włosy
loki, włosy kręcone
zapobieganie siwieniu

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane