wilkołak

Jak pozbyć się owłosienia na twarzy?

agoludek - specjalista Tipy.pl
wilkołak
1 z 4

Owłosienie na twarzy może być koszmarem dla każdej kobiety. Ciągle poszukujemy rozwiązania, które na trwale rozwiąże problem. Większość kobiet stosuje różne zabiegi w celu usunięcia włosków, jak na przykład golenie czy usuwanie woskiem, jednak nie są to wystarczająco skuteczne metody. Po takich zabiegach włoski odrastają szybciej i są grubsze. Co robić, żeby nie wyglądać jak wilkołak? Poniżej przedstawiamy trzy metody skutecznego usuwania nadmiernego owłosienia z twarzy, sprawdź która najbardziej odpowiada twoim potrzebom.

1
usuwanie włosków
Metoda 1

Wymieszaj jedną szklankę mąki z ciecierzycy ( jeśli nie masz mąki z ciecierzycy możesz zastąpić ją mąką pszenną), pół łyżeczki mielonej kurkumy i odrobinę mleka. Nałóż mieszankę na twarz i pozostaw do wyschnięcia. Następnie używając wilgotnego ręcznika usuń ją z twarzy w kierunku przeciwnym do wzrostu włosów. Zmyj reszki maseczki ciepłą wodą. Wklep w skórę twarzy balsam nawilżający. Skóra może być przez jakiś czas podrażniona. Regularne stosowanie maseczki doprowadzi do znacznej redukcji zarostu.

2
sok z cytryny
Metoda 2

Możesz również użyć świeżego soku z cytryny i mąki z ciecierzycy w celu usunięcia niechcianych włosków. Zmieszaj 10 mililitrów soku z cytryny z jedną szklanką wody i 30 gramami mąki. Mieszaj składniki aż do uzyskania jednolitej pasty. Nałóż maseczkę na twarz, odczekaj 15 minut, następnie usuń ją wilgotnym ręcznikiem.

3
usuwanie włosków
Metoda 3

Możesz również przygotować mieszankę do usuwania włosków z innych części ciała. Będziesz potrzebować białka jaj, mąki kukurydzianej i cukru. Wymieszaj jedno białko jajka z łyżką cukru i połową łyżki mąki kukurydzianej. Gęstą pastę nałóż na suchą skórę i pozostaw do wyschnięcia. Następnie zdejmij maseczkę w kierunku przeciwnym do wzrostu włosów.

Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

bars
23.03.2017
Mnie wystarczy ze kobieta jest nieco ładniejsza od małpy ...