Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Depilacja i Usuwanie Włosów > Usuwanie włosów > Jak pozbyć się owłosienia na twarzy?

Jak pozbyć się owłosienia na twarzy?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 1.3/5 (11 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Owłosienie na twarzy może być koszmarem dla każdej kobiety. Ciągle poszukujemy rozwiązania, które na trwale rozwiąże problem. Większość kobiet stosuje różne zabiegi w celu usunięcia włosków tak jak np. golenie czy usuwanie woskiem, jednak nie są to wystarczająco skuteczne metody. Po takich zabiegach włoski odrastają szybciej i są grubsze. Co robić, żeby nie wyglądać jak wilkołak? Poniżej znajdują się 3 metody skutecznego usuwania nadmiernego owłosienia z twarzy, sprawdź która najbardziej odpowiada twoim potrzebom.
1
usuwanie włosków
Metoda 1
Wymieszaj jedną szklankę mąki z ciecierzycy ( jeśli nie masz mąki z ciecierzycy możesz zastąpić ją mąką pszenną), pół łyżeczki mielonej kurkumy i odrobinę mleka. Nałóż mieszankę na twarz i pozostaw do wyschnięcia. Następnie używając wilgotnego ręcznika usuń ją z twarzy w kierunku przeciwnym do wzrostu włosów. Zmyj reszki maseczki ciepłą wodą. Wklep w skórę twarzy balsam nawilżający. Skóra może być przez jakiś czas podrażniona. Regularne stosowanie maseczki doprowadzi do znacznej redukcji zarostu.
2
sok z cytryny
Metoda 2
Możesz również użyć świeżego soku z cytryny i mąki z ciecierzycy w celu usunięcia niechcianych włosków. Zmieszaj 10 ml soku z cytryny z 1 szklanką wody i 30 g mąki. Mieszaj składniki aż do uzyskania jednolitej pasty. Nałóż maseczkę na twarz, odczekaj 15 minut, następnie usuń ją wilgotnym ręcznikiem.
3
usuwanie włosków
Metoda 3
Możesz również przygotować mieszankę do usuwania włosków z innych części ciała. Będziesz potrzebować białka jaj, mąki kukurydzianej i cukru. Wymieszaj jedno białko jajka z łyżką cukru i połową łyżki mąki kukurydzianej. Gęstą pastę nałóż na suchą skórę i pozostaw do wyschnięcia. Następnie zdejmij maseczkę w kierunku przeciwnym do wzrostu włosów.
 1.3/5 (11 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

bars - 2017-03-23
Mnie wystarczy ze kobieta jest nieco ładniejsza od małpy ...
 
Usuwanie niechcianych włosów to częsty problem połowy ludzkości. Skóra pod pachami jest szczególnie wrażliwa, zwłaszcza...
3 domowe sposoby na usunięcie niechcianego owłosienia
Usuwanie niechcianych włosów to częsty problem połowy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt