wilkołak

Jak pozbyć się owłosienia na twarzy?

agoludek - specjalista Tipy.pl
wilkołak
1 z 4
Owłosienie na twarzy może być koszmarem dla każdej kobiety. Ciągle poszukujemy rozwiązania, które na trwale rozwiąże problem. Większość kobiet stosuje różne zabiegi w celu usunięcia włosków tak jak np. golenie czy usuwanie woskiem, jednak nie są to wystarczająco skuteczne metody. Po takich zabiegach włoski odrastają szybciej i są grubsze. Co robić, żeby nie wyglądać jak wilkołak?
Poniżej znajdują się 3 metody skutecznego usuwania nadmiernego owłosienia z twarzy, sprawdź która najbardziej odpowiada twoim potrzebom.
1
usuwanie włosków
Metoda 1
Wymieszaj jedną szklankę mąki z ciecierzycy ( jeśli nie masz mąki z ciecierzycy możesz zastąpić ją mąką pszenną), pół łyżeczki mielonej kurkumy i odrobinę mleka. Nałóż mieszankę na twarz i pozostaw do wyschnięcia. Następnie używając wilgotnego ręcznika usuń ją z twarzy w kierunku przeciwnym do wzrostu włosów. Zmyj reszki maseczki ciepłą wodą. Wklep w skórę twarzy balsam nawilżający. Skóra może być przez jakiś czas podrażniona. Regularne stosowanie maseczki doprowadzi do znacznej redukcji zarostu.
2
sok z cytryny
Metoda 2
Możesz również użyć świeżego soku z cytryny i mąki z ciecierzycy w celu usunięcia niechcianych włosków. Zmieszaj 10 ml soku z cytryny z 1 szklanką wody i 30 g mąki. Mieszaj składniki aż do uzyskania jednolitej pasty. Nałóż maseczkę na twarz, odczekaj 15 minut, następnie usuń ją wilgotnym ręcznikiem.
3
usuwanie włosków
Metoda 3
Możesz również przygotować mieszankę do usuwania włosków z innych części ciała. Będziesz potrzebować białka jaj, mąki kukurydzianej i cukru. Wymieszaj jedno białko jajka z łyżką cukru i połową łyżki mąki kukurydzianej. Gęstą pastę nałóż na suchą skórę i pozostaw do wyschnięcia. Następnie zdejmij maseczkę w kierunku przeciwnym do wzrostu włosów.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

depilacja woskiem
depilacja
gładkie nogi

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

bars
23.03.2017
Mnie wystarczy ze kobieta jest nieco ładniejsza od małpy ...