czerwone banany

Jakie właściwości odżywcze posiadają czerwone banany?

BabaJanga - specjalista Tipy.pl
czerwone banany
1 z 4
Czy kiedykolwiek próbowałeś czerwonych bananów? Są krótsze i grubsze, niż przeciętne żółte banany. Czerwone banany powinny być spożywane tylko wtedy, gdy są dojrzałe. Mają grubą skórkę w kolorze cegły i słodki, kremowy miąższ. Czerwone banany mają więcej beta-karotenu i witaminy C niż żółte. Jakie inne korzyści zdrowotne mają czerwone banany?
1
czerwone banany właściwości
Źródło błonnika
Jeden czerwony banan zawiera 4g błonnika, który spełnia 16% dziennego zapotrzebowania. Jedzenie czerwonych bananów pomoże kontrolować wagę i zmniejszyć ryzyko wystąpienia chorób serca i cukrzycy typu 2.

Poprawia wzrok
Czerwony banan może pomóc osobom, które maja problemy ze wzrokiem. Badania udowodniły, że jeśli dorosła osoba będzie spożywać trzy banany dziennie, ryzyko utraty wzroku zmniejszy się o 36%.
2
czerwone banany właściwości odżywcze
Pomaga obniżyć wysokie ciśnieni krwi
Banany są dobrym źródłem potasu. Specjaliści zalecają spożywanie większej ilości produktów bogatych w potas, ponieważ pomaga on obniżyć ciśnienie krwi. Jednak wysoki poziom potasu nie jest bezpieczny dla każdego. Jeśli masz problemy z nerkami, konieczne jest ograniczenie spożycia potasu.
3
właściwości czerwonych bananów
Dobra krew
Dzięki różnym witaminom i przeciwutleniaczom owoc ten może pomóc zwiększyć liczbę hemoglobiny i poprawić jakość twoich naczyń krwionośnych.

Utrata wagi
Jeden średni banan zawiera tylko 100 kalorii. Po zjedzeniu zaledwie jednego banana, będziesz czuć się dłużej syty.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

owoce
winogrona
daktyle

Podobne porady

Komentarze (6)

* Pola wymagane

darmozjad
21.03.2017
taaa coś mi się zdaję iż to promocja nie na zdrowie lecz na kasę! Genetyczne badziewia ot co!
bujda
21.03.2017
syty może tak ale że schudniesz jedząc banany??w życiu!!!
mario
21.03.2017
Banany nie mają żadnych wartości poza skrobią. To ziemniaki w słodkiej formie.
kowalski
21.03.2017
O czym wy tutaj? Bo od kiedy UE pozwala sprowadzać ten gatunek banana?!?!?!
qwerty
21.03.2017
Nie próbowałem bo przez UE mogę jeść tylko banany paszowe. Widocznie mają nie taką krzywiznę :)
klient
21.03.2017
Nie , nie próbowałem bo durnie z zaopatrzenia w w sklepach nie wystawiają tego do sprzedaży.