Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Zdrowa Dieta > Jak zrównoważyć poziom pH organizmu?

Jak zrównoważyć poziom pH organizmu?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 1.1/5 (9 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Brak równowagi w organizmie ma ogromny wpływ na zdrowie. Bardzo zakwaszony organizm narażony jest na wiele chorób. Pokarmy, które spożywamy na co dzień, mogą alkalizować lub zakwaszać ciało. Należy przyjrzeć się swojej diecie i zmniejszyć spożycie, bądź całkowicie odrzucić pokarmy, które przyczyniają się do zakwaszenia organizmu. Co należy robić, aby wyrównać poziom pH? Oto kilka wskazówek.
1
dieta alkaliczna
Alkaliczna dieta
Spożywanie produktów alkalicznych jest bardzo popularną metodą do walki z kwasowością. Oto żywność, którą należy jeść, aby utrzymać odpowiedni poziom pH. Są to: jarmuż, brokuły, ogórek, szpinak, rukola, kapusta, cukinia, soja, tofu, orzechy, nasiona, rośliny strączkowe i rodzynki.
2
kawa zakwaszenie organizmu
Produkty, których należy unikać
Żywność, której należy się wystrzegać lub jeść w mniejszych ilościach, to: nabiał, jajka, mięso, większość ziaren, przetworzone przekąski, żywność w puszkach i kofeina.

Soda i ocet jabłkowy
Jest to jeden z najlepszych sposobów, jeśli chodzi o zrównoważenie poziomu pH organizmu. Wszystko, co musisz zrobić, to wymieszać 1/3 łyżeczki sody z 2 łyżkami octu jabłkowego. Gdy mikstura przestanie wchodzić w reakcję, dodaj ją do szklanki świeżej wody. Wypij ją za jednym razem.
3
zakwaszenie organizmu
Mieszankę należy pić rano 30 minut przed śniadaniem. Jeśli jest to nie możliwe, możesz zrobić to po posiłku. Nie ma dokładnej częstotliwości spożywania toniku. Jedni uważają, że można pić go raz dziennie, a jeszcze inni mówią, że dwa razy dziennie. Teraz, gdy wiesz więcej na temat kwasowości i zasadowości oraz jak łatwo je zrównoważyć, to dlaczego by nie wypróbować.
 1.1/5 (9 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Peter - 2017-05-16
Mam pytanie. Jakie powinno być Ph organizmu człowieka i jak je zmierzyć.
 
Zakwaszenie organizmu bez dwóch zdań wpływa na nas negatywnie. przeczytaj artykuł i dowiedz się jak to co jesz, wpływa...
Co zakwasza a co odkwasza organizm?
Zakwaszenie organizmu bez dwóch zdań wpływa na nas...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt