poziom pH

Jak zrównoważyć poziom pH organizmu?

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
poziom pH
1 z 4
Brak równowagi w organizmie ma ogromny wpływ na zdrowie. Bardzo zakwaszony organizm narażony jest na wiele chorób. Pokarmy, które spożywamy na co dzień mogą ciało alkalizować lub zakwaszać. Należy przyjrzeć się swojej diecie i zmniejszyć spożycie bądź całkowicie odrzucić pokarmy, które przyczyniają się do zakwaszenia organizmu. Co należy robić, aby wyrównać poziom pH? Oto kilka wskazówek.
1
dieta alkaliczna
Alkaliczna dieta
Spożywanie produktów alkalicznych jest bardzo popularna metodą do walki z kwasowością. Oto żywność, którą należy jeść, aby utrzymać odpowiedni poziom pH. Są to: jarmuż, brokuły, ogórek, szpinak, rukola, kapusta warzywna, cukinia, soja, tofu, orzechy, nasiona, rośliny strączkowe i rodzynki.
2
kawa zakwaszenie organizmu
Produkty, które należy unikać
Żywność, której należy się wystrzegać lub jeść w mniejszych ilościach to: nabiał, jajka, mięso, większość ziaren, przetworzone przekąski, żywność w puszkach i kofeina.

Soda i ocet jabłkowy
Jest to jeden z najlepszych sposobów jeśli chodzi o zrównoważenie poziomu pH organizmu. Wszystko co musisz zrobić to wymieszać 1/3 łyżeczki sody z 2 łyżkami octu jabłkowego. Gdy mieszanina przestanie musować, dodaj ją do szklanki świeżej wody. Wypij miksturę za jednym razem.
3
zakwaszenie organizmu
Należy pić tę mieszankę rano 30 minut przed śniadaniem. Jeśli jest to nie możliwe, możesz wypić ją po posiłku. Nie ma dokładnej częstotliwości spożywania toniku. Jedni uważają, że można pić go raz dziennie, a jeszcze inni mówią, że dwa razy dziennie. Teraz, gdy wiesz więcej na temat kwasowości i zasadowości oraz jak łatwo je zrównoważyć, to dlaczego by nie wypróbować.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

problemy z trawieniem
dieta cytrynowa
dieta Dukana - produkty

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane