kostium pirata dla dziecka

Jak zrobić kostium pirata?

YvonaYvona - specjalista Tipy.pl
Piraci stają się coraz bardziej popularni wśród dzieci, zwłaszcza dzięki amerykańskim produkcjom filmowym. Przyjęcie urodzinowe utrzymane w klimacie piratów jest doskonałym sposobem na oryginalne uczczenie tego szczególnego dnia. Dziecko i jego znajomi na pewno z ochotą wezmą udział w takim oryginalnym przedsięwzięciu. O ile gotowy kostium pirata można kupić w sklepie internetowym, nie ma takiej potrzeby, ponieważ znacznie taniej jest wykonać go samodzielnie. Można w ten proces zaangażować również dziecko, sprawiając mu przy tym dużo radości. Oto jak przygotować kostium pirata dla twojej pociechy:
P

* nożyczki
* stara czerwono-czarna koszulka
* stare czarne spodnie
* przepaska na oko
* czarna lub czerwona szarfa
* bandamka
* wysokie buty
* plastikowy miecz piracki

1
Odetnij kawałek każdego rękawa nożyczkami. Wystrzęp końce rękawów - doda to kostiumowi charakteru. Odetnij od koszulki kołnierzyk (ściągacz), a na dole wytnij szerokie trójkąty.
2
Obetnij nogawki spodni do wysokości około 10 cm za kolano. Wystrzęp końce nogawek. Możesz delikatnie ponacinać gdzieniegdzie spodnie i wypruć kilka nitek.
3
Utnij kawałek materiału i zrób z niego szarfę, którą dziecko będzie mogło dwa razy owinąć się w pasie. Zwiąż szarfę na biodrze w węzeł. Upewnij się, że jest wystarczająco długa, żeby jej końce mogły zwisać sięgając kolana.
4
Przygotuj wysokie buty, najlepiej trzewiki lub trepy koloru czarnego lub brązowego. Cholewka butów powinna być lekko przysłonięta przez spodnie.
5
Złóż bandamkę na pół. Owiń nią głowę dziecka i zwiąż z tyłu na węzeł.
6
Zrób na pasku, którym jest przewiązane dziecko szlufkę, do której będzie mogło zamocować miecz. Miecz umocuj na biodrze. Na oko załóż przepaskę.
7
Jeśli nie dysponujesz gotowym mieczem pirackim, możesz wyciąć go z twardej tektury i owinąć folią aluminiową.

Powiązane porady

Stroik świąteczny
Renifer
latawiec

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

wiktoria123
15.01.2015
to jest straszne
aga
25.04.2012
kostium piratki zrobiłam w 3 minuty inspirując się powyższym opisem-z czerwonej tuniczki,spodni leginsów,chustki oraz szerokiej czarnej gumy
dziękuję ;-)