skórka pomarańczowa

Osiem powodów, dla których nie powinniśmy wyrzucać skórek z pomarańczy

olaa - specjalista Tipy.pl
peeling ze skórką pomarańczową
2 z 5

Naturalny peeling do twarzy Skórka z pomarańczy świetnie sprawdza się jako peeling! Pomoże ci usunąć plamy i przebarwienia powstałe na skórze, a wysoka zawartość witaminy C pomoże podtrzymać jędrność skóry. Pomarańcza dodaje skórze zdrowego blasku oraz działa jak naturalny filtr przeciwsłoneczny, blokując tym samym szkodliwe promienie UV. Wystarczy tylko wymieszać suszoną skórkę pomarańczy w proszku z jogurtem naturalnym i jedną łyżką miodu, a następnie nałożyć pastę na skórę twarzy oraz szyję i dekolt, a następnie masować okrężnymi ruchami. Peeling pozostawiamy na około 20 minut, a po upływie zalecanego czasu zmywamy ciepłą wodą. Zabieg możemy powtarzać 2-3 razy w tygodniu. Walczy z widocznymi oznakami starzenia Skórka z pomarańczy zawiera mnóstwo przeciwutleniaczy, które pomogą zwalczyć wolne rodniki odpowiedzialne za zmarszczki i zwiotczenie skóry. Aby przygotować miksturę potrzebujemy sproszkowanej skórki z pomarańczy, garść płatków owsianych i odrobinę miodu. Wszystkie składniki mieszamy razem, a następnie kładziemy na twarz i szyję na około 30 minut. Po 30 minutach zmywamy pastę zimną wodą i wycieramy twarz i szyję miękkim ręcznikiem. Maseczkę najlepiej stosować raz w tygodniu.

« Poprzednia Strona 2 z 5

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Miranda
18.10.2018
Odstraszacz na komary he he.Sezon na pomarancze jest od pazdziernika do kwietnia,w tym czasie raczej komarow nie ma.