cola zastosowanie

3 zastosowania coli w ogrodzie

wichrzyciel - specjalista Tipy.pl
cola zastosowanie
1 z 4
Cola, możesz jej nienawidzić lub ją kochać, ale jest ona jednym z najlepiej sprzedających się napojów na świecie. Jednakże, negatywnie wpływa na nasze zdrowie, ale może być bardzo pomocna w ogrodnictwie. Zapytasz, jak to możliwe. Kilka sposobów znajdziesz w dalszej części artykułu.
1
cola kompostowanie
Cola w kompostowaniu
Może się wydawać niezwykłe, ale cole można użyć jako składnik w pryzmie kompostowej. Wystarczy wlać trochę napoju do pryzmy kompostowej. Cola posiada lekko kwaśny odczyn, który pomoże rozbić materię organiczną, a słodkość coli przyciąga mikroorganizmy pomocne w procesie rozkładu. Jeśli podoba ci się ten pomysł, sprawdź a szybko zobaczysz efekt.
2
ślimaki cola
Pułapka na ślimaki
Wypróbuj ten sposób, jeśli masz już dość ślimaków pełzających po ogrodzie. Pułapka nie różni się od tej z zastosowaniem piwa, które ma za zadanie przyciągnąć ślimaki. Wystarczy wyznaczyć 2-3 miejsca, w których ślimaków jest najwięcej. Do małej miseczki odrobinę coli i zostaw na noc. Zwabione ślimaki zabije kwas fosforowy, który znajduje się w coli.
3
pułapka na osy
Pułapka na osy
Zbyt wiele os i szerszeni odwiedza twój ogród? Wykorzystaj colę i przygotuj pułapkę, w której utopią się zwabione owady. Postaw miskę wypełnioną colą gdzieś w ogrodzie. Tym sposobem może także pozbyć się much.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Koty w ogrodzie
Domek dla jeża
nornica

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane