falowane włosy

Jak zrobić fale na włosach?

BrendaBrenda - specjalista Tipy.pl
Masz proste, przyklapnięte włosy? Chcesz im nadać trochę życia? Pofaluj je, a twoja fryzura zyska zaskakujący blask i świeżość. Bez wątpienia przyciągniesz niejedno męskie spojrzenie. Dodatkowym atutem tej fryzury jest to, że doskonale sprawdza się zarówno na co dzień, jak i na wielkie wyjścia. Wbrew pozorom nie musisz posiadasz specjalnych umiejętności, by się tak uczesać. Wystarczy dosłownie kilka chwil, by twoje włosy wyglądały niesamowicie.
1
Spryskaj włosy mieszanką soli i wody morskiej w sprayu (np. marki GOSH) i przeczesz włosy, by równomiernie ją rozprowadzić. Jeśli nie dysponujesz takim sprayem, zastosuj zwykły płyn do układania włosów.
2
Podziel włosy na cztery części. Najpierw zrób przedziałek na środku głowy, a później każdą z połówek podziel jeszcze na pół.
3
Zapleć w warkocz każdą z czterech części. Warkocz nie musi być idealny. Nieco luźniejszy warkocz sprawi, że fale będą wyglądać bardziej naturalnie.
4
Poczekaj aż włosy całkowicie wyschną, następnie rozpleć warkocz i delikatnie przeczesz włosy palcami. Jeśli włosy nie będą zupełnie suche, fale nie wyjdą.
5
Lekko spryskaj włosy serum w sprayu i delikatnie je rozczochraj. Nie rozczesuj włosów szczotką!
6
Włosy splecione w warkocze schną dłużej, niż normalnie, więc cały zabieg może potrwać od 2 do 8 godzin w zależności od długości i grubości włosów.
7
Dla najlepszych rezultatów najlepiej zaplatać włosy na noc.

Powiązane porady

fryzurka w stylu
fryzura dla mężczyzny
krótka fryzura, idealna dla włosów cienkich

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

Gosc
03.02.2015
Mam serum do układania włosów,tylko że po jego użyciu trzeba suszyć włosy.Chyba że połączysz go z wodą,ale wtedy pewnie się rozpuści.Jakie to ma być serum!Bo po moim włosy nie są mokre,a jak rano(bo zaplatam na noc)rozplątuje to nie wychodzą,tylko są loki
AngelikaJastrzębska
01.09.2013
Mam pytanie. Czy można zrobic w domu sobie samemu wodę z solą morską zamiast kupowac?
ted
27.02.2012
efekt gofrownicy, bro.
your _bro
22.01.2012
True story ! :D też tak robię :D