słodki bukiet

Jak zrobić słodki bukiet?

agoludek - specjalista Tipy.pl
słodki bukiet
1 z 4
Każda kobieta lubi dostawać kwiaty. Zamiast bukietu z róż możesz przygotować jadalny bukiet z babeczek z kremem. Wyobraź sobie minę obdarowanej osoby- otrzymuje piękny bukiet, który można zjeść. Taki nietypowy prezent możesz podarować bliskiej osobie w dniu urodzin lub z okazji innego święta, na przykład Dnia Kobiet.
Zapoznaj się z poniższą instrukcją krok po kroku i przygotuj słodki bukiet z ciasteczek.
1
babeczki
Potrzebujesz:
12-14 babeczek
krem waniliowy
czerwony barwnik spożywczy
rękaw cukierniczy z odpowiednią końcówką ( dużą gwiazdką)
kula styropianowa o średnicy 13 cm
doniczka
wykałaczki
zielone serwetki
taśma klejąca
2
styropianowa kula
Przygotuj babeczki. Krem waniliowy podziel na połowę. Do jednej części kremu dodaj czerwony barwnik spożywczy. Wymieszaj.
Jedną cześć kremu przełóż do rękawa cukierniczego. Udekoruj babeczki. Krem wyciskaj na środek babeczki ruchem okrężnym w lewo, wtedy na pewno wyjdzie kształt róży. Ten sam zabieg powtórz z kremem w drugim kolorze.
Gotowe babeczki umieść w lodówce na około 30 minut.
3
bukiet
Styropianową kulę umieść w doniczce. Wykałaczki wbij w styropian po dwie wykałaczki na każda babeczkę. Wyjmij babeczki z lodówki. Wbij ciastka na wykałaczki. Postaraj się, aby babeczki były jak najbliżej siebie, by zakryć jak najwięcej styropianu.
Potnij serwetki na paseczki. Z paseczków uformuj liście. Przyklej je w miejsca gdzie widoczny jest styropian. Możesz również użyć wykałaczek, aby przymocować liście. Bukiet jest gotowy.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Bukiet z cukierków
Dzień Kobiet
Prezent dla kobiety w ciąży

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane