Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Zdrowa Dieta > Najlepsze żywieniowe kombinacje, aby schudnąć

Najlepsze żywieniowe kombinacje, aby schudnąć

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 1.5/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 5 
Jeśli próbowałaś większości pojedynczych diet i dalej nie widzisz zakładanych efektów, próbuj połączyć pewne produkty i spożywać je razem. Przyczyni się to do polepszania procesu utraty wagi, a kombinacja składników znacząco przyczyni się również do usunięcia z organizmu toksyn. Poniżej znajduje się kilka kombinacji produktów, które mogłabyś wprowadzić do swojej diety. Przygotuj się na podróż do lokalnego warzywniaka i usuń niechciane kilogramy.
1
płatki owsiane
Płatki owsiane i jagody
Taka kombinacja będzie stanowić wspaniałe śniadaniowe połączenie, które spali wiele kalorii. Jedzenie to zawiera błonnik, który zmniejsza uczucie głodu. Dodatkowo, jagody są bogate w mikroelementy poprawiające metabolizm i przyspieszające proces utraty wagi.

Jogurt i jagody
Ta kombinacja wapnia i witaminy D może znacząco zmniejszyć rozmiar brzuszka i przyswajanie tłuszczu. Bogate w błonnik jagody dodatkowo sprawią, że trawienie będzie jeszcze łatwiejsze. Połączenie jogurtu i jagód można spożywać zarówno jako śniadanie, jak i przekąskę.
2
jagody i orzechy
Orzechy włoskie i jagody
Błonnik zawarty w jagodach przyczynia się do powstawania nowych kultur zdrowych bakterii w jelitach, powodując powstanie pozytywnych kwasów tłuszczowych, które z kolei przekładają się na redukcję zakażeń w twoim ciele. Połączenie związków z orzechów i jagód dodatkowo polepsza przyswajanie insuliny.

Ser ricotta i jagody
Bogate w wapń produkty, takie jak ser ricotta mogą przyczynić się do lepszego wchłaniania tłuszczy. Według badań, dodatnie do sera jagód podnosi skuteczność przy spalaniu tłuszczu o 73%.
3
kawa z cynamonem
Jogurt i cynamon
Badania dowodzą, że dieta bogata w wapń i witaminę C może znacząco poprawić przyswajanie tłuszczu. Dodatkowo, dodając do jogurtu cynamon, uzyskasz poważny zastrzyk przeciwutleniaczy.

Kawa i cynamon
Cynamon jest składnikiem praktycznie pozbawionym wartości kalorycznych i stanowi wspaniały dodatek do porannej kawy. Co więcej, zawiera silne przeciwutleniacze, które potrafią likwidować zbędny tłuszcz na brzuchu. Tak więc, następnym razem kiedy udasz się do sklepu po kawę, nie zapomnij także kupić odrobinę cynamonu.
4
woda z cytrusami
Biała herbata i cytryna
Biała herbata jest w stanie, dzięki swoim właściwościom, trzymać zbędny tłuszcz daleko od twojego ciała. Posiada silne właściwości, które spalają tkankę tłuszczową, a ponadto blokują odkładanie się nowego tłuszczu. Oprócz tego, jest źródłem przeciwutleniaczy, które doprowadzają do odtłuszczenia komórek i zwiększają zdolności organizmu do zamieniania go w pożyteczną energię. Natomiast witamina C zawarta w cytrynie przyspiesza wszelkie procesy spalania tłuszczu o dodatkowe 25%.

Woda i cytrusy
Dzban wody z dodatkiem świeżo wyciśniętych soków z cytryn, pomarańczy i grejpfruta jest wspaniałą alternatywą dla słodkich napojów. Dodatkowo, skórki z tych owoców zawierają przeciwutleniacze, które stymulują enzymy trawienne, co oczyszcza organizm z toksyn i nadmiaru tłuszczu.
 1.5/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Zibiko - 2017-04-06
Tłuszcz zniknie,,, a raka dostaniesz,,,"Kawa Odwadnia Organizm,,,Niebezpiecznie w tedy jest dla Organizmu,,,
 
Świeże jagody posiadają właściwości przeczyszczające, dlatego koktajl zadziała oczyszczająco na organizm i wspomoże...
Jak zrobic koktajl odchudzający z jagodami i porzeczkami?
Świeże jagody posiadają właściwości przeczyszczające...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt