Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Sprzątanie > Pranie > Jak często prać jeansy?

Jak często prać jeansy?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Miłośnicy jeansów, projektanci mody a nawet naukowcy spierają się w tej, wydawać by się mogło, oczywistej kwestii: jak często należy prać jeansy? Prawdopodobnie nosisz jeansy całe życie i do tej pory prałaś swoje spodnie jak chciałaś. Okazuje się, że w przypadku jeansów pewne zasady dotyczące ich prania muszą być przestrzegane.
1
jeansy
Jeśli kupiłaś nowe jeansy odwlekaj moment prania jak najdłużej, ponieważ jeansy tak jak buty trzeba "rozchodzić". Spodnie dopasowują się do kształtu twojego ciała. Wypranie jeansów przed upływem 6 miesięcy od zakupienia może ten proces zakłócić. Im dłużej nie będziesz prac jeansów tym lepiej będą wyglądać, barwnik wytrze się w miejscach , gdzie utworzyły się naturalne zgięcia pod wpływem noszenia. Jeśli chcesz przestrzegać surowych zasad miłośników jeansów nie pierz ich przez pierwsze 6 miesięcy od daty zakupu.
2
moczenie jeansów
Aby pozbyć się nieprzyjemnych zapachów entuzjaści „niepranych” jeansów polecają mrożenie spodni w zamrażalniku. Zamiast tego możesz użyć odświeżacza do tkanin lub spróbować namoczyć jeansy w letniej wodzie z dodatkiem zwykłego octu.
3
pranie jeansów w pralce
Dobrej jakości para jeansów nie musi być prana w pralce.Po upływie 6 miesięcy jeansy pierz ręcznie w ciepłej lub zimnej wodzie. Możesz dodać specjalnego detergentu do prania ciemnych ubrań. Jeśli chcesz wyprać jeansy w pralce pamiętaj, aby zawsze prać je odwrócone na lewą stronę w jak najniższej temperaturze aby zapobiec blaknięciu koloru. Jeansy najlepiej suszyć na płasko lub uchwycone w pasie.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Każda kobieta ma przynajmniej jedną parę jeansów. Ten niezwykły element garderoby rządzi się własnymi prawami, nie...
Jak ozdobić jeansy?
Każda kobieta ma przynajmniej jedną parę jeansów. Ten niezwykły element garderoby...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt