Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Żywność > Warzywa > Jak zrobić frytki z dyni?

Jak zrobić frytki z dyni?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Końcem lata, a początkiem jesieni pojawia się na sklepowych półkach i przydomowych ogródkach. Dynia jest kolorowym i zdrowym warzywem o ciekawym smaku. Można z niej przyrządzić pyszną zupę dyniową lub zamarynować. Jeśli jesteś jedną z tych osób, które nie wiedzą co począć z dynią, mamy dla ciebie ciekawą i słodką propozycję. Z takiej propozycji ucieszą się z pewnością dzieci, które uwielbiają frytki. Frytki z dyni, mogą stać się ciekawym dodatkiem do obiadu, bądź pyszną przekąską. Wskazówki przygotowania frytek z dyni, znajdziesz poniżej.
1
frytki dynia
Produkty, które będą ci potrzebne do przygotowania frytek: mała dynia, 2 łyżki mąki kukurydzianej, 2 łyżki oliwy, 1 łyżka papryki lub pieprzu cayenne, 1 łyżka czosnku w proszku, 3 łyżki startego parmezanu, 1 łyżka soli morskiej i woda.
2
frytki z dyni przepis
Zaczynamy od przekrojenia dyni na pół, wyjęcia pestek i obrania dyni ze skórki. Aby ułatwić sobie obieranie dyni pokrój połówki dyni na ćwiartki. Każdą obraną ćwiartkę pokrój w 0,5 cm paski. Pokrojoną dynię włóż do miski i zalej zimną wodą, tak aby woda całkowicie je pokrywała. Zostaw je w wodzie na 20-30 minut. Dynię możesz również zostawić na noc i odcedzić ją następnego ranka.
3
przepis na frytki z dyni
Odcedź dynię i wytrzyj frytki do sucha ręcznikiem papierowym. Przełóż frytki na tacę i obtocz je w mące kukurydzianej. Następnie polej oliwą, dopraw przyprawami i przemieszaj dynię rękami. Rozciągnij równomiernie na blasze. Włóż do piekarnika rozgrzanego do 180 stopni Celsjusza, piecz 15 minut. W połowie pieczenia przewróć frytki na drugą stronę. Po wyjęciu frytek z piekarnika, posyp je startym serem.
Przeczytaj teraz: Jak zrobić frytki z dyni?
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Dziś Tłusty Czwartek, a zatem pora na wielkie obżarstwo. Pączki z budyniem podbiją serca przede wszystkim tych, którzy...
Jak zrobić pączki z budyniem?
Dziś Tłusty Czwartek, a zatem pora na wielkie obżarstwo...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt