Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Pielęgnacja włosów > Proste sposoby, aby zwiększyć objętość włosów

Proste sposoby, aby zwiększyć objętość włosów

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 5 
Gęste i puszyste włosy to marzenie każdej kobiety. Niestety chłód i wilgoć powodują, że włosy stają się niesforne, elektryzują się, a ich układanie nie ma najmniejszego sensu. Znalezienie sposobu, który sprawi, że włosy będą się układały w miarę dobrze graniczy z cudem. Dla włosów kręconych wystarczy odrobina wilgoci, aby na naszej głowie pojawiło się ogromne afro. Czy warto inwestować w drogie kosmetyki, które niby mają nam pomóc ujarzmić fryzurę i dodać jej objętości? Myślę, że są na to lepsze i całkowicie naturalne sposoby.
1
piwo na włosy
Myj włosy co drugi dzień
Tak wiem, nikt nie lubi uczucia brudnych i przetłuszczonych włosów na swojej głowie. Są osoby, które myją włosy codziennie nie dlatego, że muszą ale bardziej dlatego, że czują się źle kiedy ich włosy są nieumyte. Niestety, codzienne mycie może przynieść więcej szkody niż pożytku dlatego staraj się myć włosy przynajmniej co drugi dzień. Codzienne mycie powoduje usunięcie naturalnego oleju z włosów, dlatego też są one płaskie i pozbawione życia.

Płucz włosy piwem
Być może słyszeliście o tej metodzie lub nawet ją stosowaliście ale faktycznie piwo działa bardzo dobrze na włosy! Drożdże i słód zawarte w piwie pobudzają włosy, aby rosły szybciej i były puszyste. Dodanie rozmarynu sprawi, że uchronimy się również przed łupieżem i suchością skóry głowy.
2
suszenie włosów
Susz włosy głową na dół
Być może robisz to instynktownie, jeśli tak to dobrze ponieważ wykorzystujesz siłę grawitacji. Suszenie włosów głową do dołu sprawi, że włosy będą puszyste ponieważ nie będziesz ich obciążała od góry tylko od dołu. Dzięki temu, po wysuszeniu sama zauważysz, że włosy są bardziej uniesione już u nasady.

Używaj naturalnych kosmetyków
Naturalne kosmetyki są nie tylko dobre dla naszej skóry, ale także i dla włosów. Regularne stosowanie naturalnego szamponu i odżywki sprawi, że włosy będą piękne i błyszczące! Używanie sprayu na bazie soli morskiej, aloesu i rumianku wzmocni włosy oraz nie będzie powodować ich obciążenia. Równie dobrze sprawdzi się spray z dodatkiem soli Epsom, która pomoże zachować naturalną objętość włosów.
3
odżywka na włosy
Zmień codzienną rutynę
Założę się, że od kilku lat nosisz przedziałek w tym samym miejscu. Twój fryzjer układa włosy również zgodnie z jego przebiegiem i to jest błąd. Jeśli zwykle nosisz przedziałek po lewej, spróbuj uczesać go na prawą stronę i odwrotnie. Zmiana przedziałka co kilka dni sprawi, że włosy będą się lepiej układały oraz będą puszyste już u samej nasady.

Nie bój się odżywiać włosów
Odżywianie włosów to nic strasznego. Nie bój się, że po zastosowaniu odżywki twoje włosy będą wyglądać na przetłuszczone czy oklapnięte. Taki efekt uzyskasz przy stosowaniu sztucznych kosmetyków pełnych parabenów dających efekt sztucznego hełmu na głowie. Używanie naturalnej odżywki z aloesu i oleju kokosowego sprawi, że włosy będą pięknie odżywione i puszyste.
4
podcięte koncówki
Podetnij końcówki
Podcinanie włosów jest niestety koniecznością, nawet jeśli je zapuszczasz. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta. Włosy chcąc nie chcąc niszczą się i rozdwajają na końcach. Nie podcinanie włosów sprawi, że końcówki będą się kruszyć i nieładnie wyglądać. Dużo lepiej jest chodzić do fryzjera co dwa-trzy miesiące i podcinać włosy, niż czekać aż same się skrócą.

Zmień fryzurę
Jeśli zależy ci na uzyskaniu dodatkowej objętości włosów, a od dłuższego czasu masz włosy sięgające do połowy pleców to czas zmienić fryzurę. Długie włosy są ciężkie, więc nic dziwnego, że nie będą wyglądały na gęste i puszyste. Najlepszym sposobem na uzyskanie większej objętości włosów jest po prostu ich ścięcie. Brzmi drastycznie? Niekoniecznie, może najwyższy czas zmienić fryzurę i postawić na coś nowego.
 3/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Czy twoje włosy są twoją dumą, czy raczej czymś, co wolałabyś zakrywać czapką? Jeśli nie wyglądają one tak, jakbyś tego...
10 wskazówek jak dbać o włosy
Czy twoje włosy są twoją dumą, czy raczej czymś...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt