siwe włosy farbowanie

Domowe sposoby na pozbycie się siwych włosów

lucy - specjalista Tipy.pl
siwe włosy farbowanie
1 z 5
Siwe włosy to normalna oznaka starzenia się i około 50. roku życia ma je połowa ludzi. Siwizna jednak wielu z nas przeszkadza, zwłaszcza kobietom. Na szczęście znamy kilka niezwykłych, bezpiecznych i łatwych do wykonania sposobów na pozbycie się jej. Włosy białe, srebrne i w kolorze zmieszanych ze sobą soli i pieprzu, nie będą dłużej nam spędzać snu z powiek.
1
palenie
Zauważono, że mieszkańcy Kaukazu siwieją w najmłodszym wieku ze wszystkich grup etnicznych. Najpóźniej siwieją Afroamerykanie.

Dużą rolę w siwieniu włosów może odgrywać palenie tytoniu, gdyż wpływa on na utratę naturalnego pigmentu włosów, melaniny. Melanina zabarwia nie tylko włosy; nadaje również kolor skórze i tęczówce oka.

Na szczęście istnieją dwa wspaniałe sposoby na to, by pozbyć się siwych włosów. Pierwsza metoda polega na stosowaniu pasty z obierek ziemniaków.
2
siwe włosy farbowanie
Wykonanie:
Obierz 5 – 6 średniej wielkości ziemniaków, najlepiej organicznych i umieść obierki w rondelku, dodając dwie szklanki wody.

Doprowadź wodę z obierkami do wrzenia, a następnie gotuj przez 15 – 20 minut.

Zdejmij rondelek z kuchenki i wystudź mieszankę. Użyj sitka do przecedzenia wody do miski. Wyrzuć obierki.

Przechowuj otrzymany roztwór w szczelnie zamkniętej butelce. Dla uzyskania pięknego zapachu można dodać kilka kropli olejku eterycznego, na przykład rozmarynowego lub lawendowego.
3
obierki ziemniaczane
Umyj włosy jak zwykle szamponem i nałóż na nie odżywkę. Siwe włosy potrzebują dodatkowej pielęgnacji i nawilżenia, ponieważ mają często tendencję do wysuszania się.

Roztwór uzyskany z wody i obierek od ziemniaków nakładaj na włosy, delikatnie je masując. Nie spłukuj. Wysusz i ułóż jak zwykle.

Taki zabieg powtarzaj codziennie lub co najmniej 2 – 3 razy w tygodniu przez dwa miesiące lub dłużej. Pierwsze efekty można zauważyć już po kilku zastosowaniach, więc bądź cierpliwa!
4
miód i czosnek
Przed nami drugi sposób na zmianę koloru siwych włosów, który opiera się na działaniu mieszanki z miodu i czosnku. Będzie działać na nasze włosy od środka.

Potrzebne składniki:
3 obrane ząbki czosnku organicznego,
1 kg organicznego miodu
4 organiczne cytryny (nieobrane)
200 ml organicznego oleju z nasion lnu.

Wykonanie:
Pokrój czosnek i cytryny i wrzuć je do miski.
Dodaj miód i olej z nasion lnu,
Dokładnie wymieszaj składniki.
Przechowuj roztwór w szklanym słoiku w lodówce.

Użycie:
Jedz dwa razy dziennie przed posiłkiem 2 łyżki mieszanki miodowo – czosnkowej.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

Cytryna jako kosmetyk
wypadanie włosów
piękne włosy

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane