rośliny pomogą ci zasnąć

4 rośliny oczyszczające powietrze

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
rośliny pomogą ci zasnąć
1 z 4
Niestety, w dzisiejszych czasach wiele osób cierpi na zaburzenia snu, leki nocne, bezsenność czy bezdech senny. Istnieje również wiele prostych i naturalnych sposobów na poprawę snu i nie są to preparaty ziołowe. Wszystko co musisz zrobić, to umieścić jedną z następujących roślin w swojej sypialni i cieszyć się spokojna relaksującą atmosferą.
1
lawenda
Lawenda
Właściwości relaksacyjne lawendy są znane i stosowane od stuleci. Roślina ta skutecznie łagodzi lęk i stres. Spowalnia również tętno i zapewnia spokojną atmosferę w sypialni. Jest ona idealna w pokoju przeznaczonym do odpoczynku i snu.
2
bluszcz
Bluszcz
Bluszcz angielski jest jedną z najłatwiejszych roślin w uprawie oraz znacznie poprawiającą jakość powietrza w pomieszczeniu, w którym się znajduje. Pochłania toksyny z powietrza i uwalnia tlen oraz inne substancje pomoce w oddychaniu. Ponadto, zmniejsza ilość grzybów w powietrzu o 94%.
3
aloes
Aloes
W nocy aloes zapewnia mnóstwo tlenu. Aloes pomoże zwalczyć bezsenność i zapewni spokój potrzebny do zaśnięcia.

Wężownica, sansewieria
Sansewieria uwalnia więcej tlenu w nocy, iż w ciągu dnia. Bardzo efektywnie poprawia jakość powietrza. Ułatwia oddychanie i poprawia jakość snu.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

olejki eteryczne
pobudka
Problem z zasypianiem

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane