maseczka z żelatyny

Jak zrobić żelatynową maskę oczyszczającą pory skóry?

agoludek - specjalista Tipy.pl
maseczka z żelatyny
1 z 4
Żelatynowa maska doskonale radzi sobie z zaskórnikami i zanieczyszczeniami skóry. Oczyszczającą maseczkę peel-off najlepiej stosować 3 razy w miesiącu, oczywiście jeśli czujesz potrzebę, możesz stosować ją częściej. Skóra twarzy po zastosowaniu maseczki jest gładka i rozjaśniona. Jej działanie można z powodzeniem porównać z drogimi, sklepowymi kosmetykami.
1
żelatyna spożywcza
Składniki:
1 łyżeczka żelatyny spożywczej
1,5 łyżki mleka migdałowego niesłodzonego

Żelatynę i mleko migdałowe kupisz w sklepie z artykułami spożywczymi.
2
zdejmowanie maseczki
Połącz składniki w małej miseczce. Mieszaj, aż żelatyna rozpuści się w mleku. Następnie podgrzej rozpuszczoną żelatynę w kuchence mikrofalowej. Po 10 sekundach wyjmij mieszaninę z kuchenki i nałóż ciepłą maseczkę na skórę. Mała, gumowa szpatułka ułatwi ci aplikację i maseczka nie przyklei się do palców.
3
aplikacja kremu na twarz
Pozostaw maskę do wyschnięcia, a następnie delikatnie zdejmij. Maseczkę najlepiej nakładać i zdejmować tuż przed wejściem pod prysznic. Ciepła woda i para wodna stopią resztki maseczki oraz usuną pozostałe zanieczyszczenia z porów twarzy. Po dokładnym zmyciu maseczki zaaplikuj na skórę odrobinę delikatnego kremu nawilżającego lub ulubionego olejku, np. nierafinowanego kokosowego.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

cebula
awokado
maseczka cytrynowa

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane