włosy pielęgnacja

6 sposobów, by mieć piękne włosy zaraz po przebudzeniu

MatrioSzka - specjalista Tipy.pl
włosy pielęgnacja
1 z 4
Jeśli sądzisz, że to niemożliwe, żeby mieć piękne włosy zaraz po przebudzeniu, mylisz się! Zebraliśmy 6 najbardziej skutecznych sposobów, dzięki którym obudzisz się z wspaniałymi włosami. Wypróbuj je, a będziesz miała włosy jak dziewczyny z reklam szamponów!

Przed zastosowaniem poniższych sposobów warto znać kilka podstawowych reguł:
1
pielęgnacja włosów
Nałóż na końcówki włosów odrobinę balsamu do ciała
Kropla balsamu do ciała może nawilżyć włosy podczas snu. Rozcieramy go w dłoniach, a następnie nakładamy na końcówki włosów, po czym przeczesujemy je grzebieniem.

Zrób kok
Jeśli masz długie włosy, zamiast warkocza zrób kok. Zawiąż włosy w kucyk, a następnie zawiń go wysoko na głowie. Rano włosy nie będą się elektryzować i będą lśniące.
2
włosy pielęgnacja
Stosuj produkty dla niemowląt
Produkty dla niemowląt, takie jak oliwka czy spraye ułatwiające rozczesywanie włosów są wyprodukowane z naturalnych składników i są o wiele delikatniejsze niż te same produkty przeznaczone dla dorosłych. Wieczorem myjemy włosy szamponem dla dzieci i nakładamy na ich końcówki oliwkę. Rano włosy będą lśniące i miękkie.

Stosowanie talku i loki jak po wyjściu z morza
Jeśli chcesz się obudzić z luźnymi, naturalnymi lokami, posyp włosy odrobiną talku u ich nasady, by pozbyć się nadmiaru tłuszczu. Następnie przeczesujemy włosy grzebieniem i robimy warkocz. Rano obudzisz się z lokami jak gwiazda Hollywood!
3
jak pielęgnować włosy
Użyj do ochrony włosów pończochę nylonową
Ten sposób gwarantuje, że obudzisz się z miękkimi i gładkimi włosami. Najpierw przeczesz włosy grzebieniem i zrób z nich kok. Następnie nałóż pończochę na głowę jak szlafmycę i przymocuj ją jeśli trzeba wsuwkami.

Stosuj plastikowe akcesoria do włosów
Plastikowe akcesoria do włosów pozwalają przeciwdziałać ich puszeniu się i elektryzowaniu w nocy. Metalowe akcesoria łamią włosy.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

zapobieganie siwieniu
łupież
awokado

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane