Tutaj jesteś: Zwierzęta > Psy > Pies w Domu > 5 naturalnych sposobów na pozbycie się pcheł u zwierząt domowych

5 naturalnych sposobów na pozbycie się pcheł u zwierząt domowych

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Pies jest oczywiście najlepszym przyjacielem człowieka. Jednakże, nie można zaprzeczyć, że posiadanie psa czy kota może również oznaczać problemy. Na przykład, szczególnie w miesiącach letnich, wielu właścicieli psów, kotów i innych zwierząt futerkowych często skarży się na plagę pcheł. Ten artykuł pokaże ci kilka naturalnych rozwiązań, które mogą być skuteczne w pozbyciu się tych pasożytów.
1
banany na pchły
Banany
Chociaż to może wydawać się dziwny pomysł, skórka banana faktycznie może pomóc kontrolować pchły u zwierząt. Wielu twierdzi, że tajemnicą działania bananów jest potas, który zabija pchły. Wystarczy rozłożyć skórki na meblach i dywanie, gdzie zwierzak najczęściej przebywa. Pamiętaj, aby umieścić skórki banana w obszarze, który jest ukryty, aby uniknąć możliwości ich zjedzenia przez czworonogi.

Ocet jabłkowy
Jednym ze sposobów wykorzystania octu jabłkowego, aby zapobiec inwazji pcheł jest podawanie go pson doustnie. Wszystko, co musisz zrobić, to połączyć jedną łyżkę octu jabłkowego z miską wody swojego zwierzaka. Będzie on stopniowo przenikał do skóry, co powoduje zdychanie pcheł.
2
rozmaryn pchły
Rozmaryn
Wykorzystaj herbatę rozmarynową do pozbycia się pcheł u twojego psa. Po pierwsze, weź łyżkę posiekanego rozmarynu zalej go szklanką wody i gotuj do wrzenia. Daj płynowi ostygnąć. Płucz sierść zwierzaka takim płynem 2 razy w tygodniu, nie tylko zapewni świeży zapach, ale także odstrasza pchły.

Drożdże piwowarskie
Aby korzystać z tej naturalnej techniki zapobiegania pchłom, wystarczy wymieszać drożdże piwowarskie z żywnością spożywaną przez twojego psa. Podobnie jak w przypadku octu jabłkowego, będą przenikać do skóry i odstraszać pasożyty. Nie zapomnij poprosić weterynarza o dawkę, która będzie odpowiednia dla twojego zwierzaka.
3
pchły sposoby
Woda
Jest to najtańszy i najbardziej praktyczny sposób za pomocą którego można pozbyć się pcheł z sierści swojego zwierzaka. Czystość jest chyba najlepszym sposobem, aby się ich pozbyć. Ważne jest, aby regularnie kąpać psa. Pozwól mu zanurzyć się w wannie, która jest wypełniona wodą. Pozwoli to naturalnie wypłukać i łatwo pozbyć się pasożytów, ponieważ w wodzie nie mogą trzymać się sierści.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt