osad z kawy

Jak usunąć osad z kawy i herbaty z kubka?

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
osad z kawy
1 z 4
Nie ma to jak zacząć dzień od gorącej kawy bądź herbaty w ulubionym kubeczku. Lecz humor może ci popsuć zabrudzony osadem kubek. Nie przejmuj się, w prosty sposób możesz go usunąć. Wystarczy, że zastosujesz jeden z naszych sposobów. Znajdziesz je poniżej.
1
soda osad z kawy
Soda oczyszczona
Soda oczyszczona z łatwością usunie plamy z kawy i herbaty. Jej alkaliczne właściwości odrywają brud od powierzchni. Do kubka wsyp jedną łyżeczkę sody oczyszczonej, wlej odrobinę wody. Zamieszaj składniki, aby uzyskać jednolitą pastę. Rozprowadź ją na powierzchni kubka i zostaw na 5-10 minut. Następnie za pomocą gąbki lub szmatki przetrzyj kubek. Na koniec umyj kubek w czystej wodzie.
2
osad z kawy
Ocet i sól
Usuwanie plam z herbaty i kawy to tylko jedno z wielu zastosowań octu. Ocet w połączeniu z solą są bardzo skuteczne w usuwaniu osadu z powierzchni. Lekko kwaśny ocet rozpuszcza pigment, który stanowi plamę. Pomocna sól, pełni tutaj funkcję ścierną. Wymieszaj ze sobą dwie łyżki octu z dwiema łyżkami soli. Zamieszaj je do uzyskania jednolitej gładkiej pasty. Uzyskaną pastę rozprowadź na powierzchni kubka i zostaw na 10 minut. Następnie przetrzyj kubek gąbką lub szmatką i wypłucz w wodzie.
3
usuwanie osadu z kawy
Pasta do zębów
Pasta do zębów to nie tylko dobre rozwiązanie do czyszczenia zębów. Za pomocą pasty można usunąć plamy z kawy i herbaty. Zawiera ona łagodne substancje ścierne, takie jak węglan wapnia, żele krzemionkowe i inne składniki, które usuwają pozostałości plam z powierzchni. Nałóż pastę na starą szczoteczkę lub szmatkę i przetrzyj zabrudzoną powierzchnię kubka. Następnie umyj dokładnie kubek pod bieżącą czystą wodą.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

czyszczenie dywanów
plama z długopisu
plama z wosku

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane