Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Sprzątanie > Usuwanie plam > Jak usunąć osad z kawy i herbaty z kubka?

Jak usunąć osad z kawy i herbaty z kubka?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Nie ma to jak zacząć dzień od gorącej kawy, bądź herbaty w ulubionym kubeczku. Humor może ci jednak popsuć zabrudzony osadem kubek. Nie przejmuj się, w prosty sposób możesz go usunąć. Wystarczy, że zastosujesz jeden z naszych sposobów. Znajdziesz je poniżej.
1
soda osad z kawy
Soda oczyszczona
Soda oczyszczona z łatwością usunie plamy z kawy i herbaty. Jej alkaliczne właściwości odrywają brud od powierzchni. Do kubka wsyp jedną łyżeczkę sody oczyszczonej, wlej odrobinę wody. Zamieszaj składniki, aby uzyskać jednolitą pastę. Rozprowadź ją na powierzchni kubka i zostaw na 5-10 minut. Następnie za pomocą gąbki lub szmatki przetrzyj kubek. Na koniec umyj go w czystej wodzie.
2
osad z kawy
Ocet i sól
Usuwanie plam z herbaty i kawy to tylko jedno z wielu zastosowań octu. Ocet w połączeniu z solą są bardzo skuteczne w usuwaniu osadu z powierzchni. Lekko kwaśny rozpuszcza pigment, który stanowi plamę. Pomocna sól, pełni tutaj funkcję ścierną. Wymieszaj ze sobą dwie łyżki octu z dwiema łyżkami soli. Zamieszaj je do uzyskania jednolitej gładkiej pasty. Rozprowadź ją na powierzchni kubka i zostaw na 10 minut. Następnie przetrzyj kubek gąbką lub szmatką i wypłucz w wodzie.
3
usuwanie osadu z kawy
Pasta do zębów

Pasta do zębów to nie tylko dobre rozwiązanie do czyszczenia zębów. Za pomocą pasty można usunąć plamy z kawy i herbaty. Zawiera ona łagodne substancje ścierne, takie jak węglan wapnia, żele krzemionkowe i inne składniki, które usuwają pozostałości plam z powierzchni. Nałóż pastę na starą szczoteczkę lub szmatkę i przetrzyj zabrudzoną powierzchnię kubka. Następnie umyj dokładnie kubek pod bieżącą czystą wodą.
Przeczytaj teraz: Jak usunąć zapach moczu?
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

okonek - 2017-05-22
a nie wystarczy plyn do mycia naczyn i gabka-myjka z ostra powierzchnia?
 
Chyba każdy, kto miał kiedykolwiek do czynienia z molami spożywczymi rozumie, jak uciążliwe jest ich pozbycie się....
Jak zwalczyć mole spożywcze?
Chyba każdy, kto miał kiedykolwiek do czynienia z molami spożywczymi rozumie, jak...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt