produktywność

5 sposobów, aby być bardziej produktywnym w pracy

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
produktywność
1 z 4
Wiele czynników rozprasza nas w pracy. Głośno utyskujący na swe życie współpracownik, ciągle spływający potok e-maili oraz kusząca chęć przeglądnięcia profilu na facebooku. Na szczęście istnieje kilka prostych sposobów jak stać się bardziej produktywnym. Oto kilka wskazówek.
1
praca produktywność
Słuchaj odpowiedniego rodzaju muzyki
Okazuje się, że słuchanie odpowiedniego rodzaju muzyki może wpłynąć na twą pracę i produktywność. Osoby słuchające radosnej muzyki mają większą skłonność do współpracy i mieli lepszy nastrój w pracy. Natomiast osoby słuchające ciężkiej muzyki byli nieszczęśliwi i niechętni do współdziałania. Poza tym, słuchanie ciężkiej i przytłaczającej muzyki może prowadzić do demencji.

Włącz lampkę na biurku
Jeśli twoja praca wymaga dużej koncentracji, świetlówki używane w biurze nie pomogą ci. Naukowcy z Japonii przeprowadzili badanie, w którym sprawdzali ustawienie światła. Okazało się, że oświetlenie znajdujące się na biurku lub podłodze, zwiększało koncentrację o 5%. Wyłącz górne światło i włącz lampkę, aby łatwo zabrać się do pracy.
2
produktywność w pracy
Zrób listę
Znasz powiedzenie: „Jeśli chcesz coś zrobić, poproś zajętą osobę”. Sporządzenie listy sprawi, że będziesz w ciągłym ruchu i wykonywaniu zadań. Osoby, które mają dużo do zrobienia pracują bardziej efektywnie. Rankiem poświęć kilka minut na sporządzenie listy, zobaczysz jak szybko się z nią rozprawisz i jeszcze znajdziesz czas na kolejne zadanie.
Weź sweter
3
praca produktywność
Weź sweter
Odczuwasz chłód lub przeciwnie, jest ci gorąco w miejscu pracy? To może mieć wpływ na twoją pracę i produktywność. Osoby, które nie czuły się komfortowo kończyły zadanie szybciej, niż ci którzy czuli się dobrze. Jeśli nie jest to dla ciebie odkryciem, miej w miejscu pracy sweter. Ponieważ termostaty są zoptymalizowane dla mężczyzn, kobiety często odczuwają dreszcze.

Postaw roślinę na biurku
Natura ma potężną moc. Na pracę jak i produktywność wpłynie nawet mała roślina postawiona na biurku. Naukowcy odkryli nawet, że przeglądanie zdjęć natury pomaga ludziom bardziej się skupić i wrócić do pracy.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

panowanie nad emocjami
toksyczni współpracownicy
Pracownicy

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane