trądzik różowaty

6 domowych sposobów na trądzik różowaty

wichrzyciel - specjalista Tipy.pl
trądzik różowaty
1 z 4
Trądzik różowaty jest przewlekłą chorobą skóry. Łatwo rozpoznawalną poprzez zaczerwienienie, wypryski, które pojawiają się na nosie, policzkach, czole i podbródku. Może rozprzestrzenić się także na uszy, plecy i klatkę piersiową. Nie tylko produkty spożywcze mogą wywoływać objawy trądziku różowatego. Wielu pacjentów zauważa, że przyczynia się do niego także spożywanie alkoholu. Należy również unikać makijażu oraz kosmetyków zawierające aromaty lub perfumy, między innymi takie jak mentol, mięta, eukaliptus i oczar wirginijski. Stres i niepokój również mogą powodować objawy trądziku różowatego lub je zaostrzyć. Także ciepło, słońce, wiatr i wilgoć mają wpływ na tę chorobę. Z trądzikiem można sobie poradzić stosując zarówno sposoby konwencjonalne jak i naturalne. Poniżej znajdziesz kilka naturalnych produktów, które pomogą ci złagodzić symptomy trądziku.
1
trądzik różowaty
Aloes
Żel z aloesu możesz kupić lub użyć soku prosto z liścia rośliny. Aby użyć świeży sok, odetnij liść aloesu, złam go, a następnie wmasuj sok w skórę. Gdy wyschnie, spłucz letnią wodą.

Płatki owsiane
Płatki owsiane działają przeciwzapalnie i przeciwutleniająco. Doskonale nawilżą i dostarczą niezbędnych składników odżywczych, które ukoją zaczerwienienie i swędzenie. Wymieszaj płatki owsiane z odrobiną wody, do uzyskania jednolitej pasty. Następnie rozprowadź ją na podrażnionej skórze i pozostaw na 15-20 minut. Na koniec spłucz zimną wodą i delikatnie osusz skórę.
2
trądzik różowaty domowe sposoby
Zielona herbata
Zaparz zieloną herbatę, w której należy zamoczyć ręcznik. Odciśnij nadmiar herbaty i przyłóż ręcznik do twarzy na 20-30 minut. Jej składniki odżywcze oczyszczą i uspokoją skórę.

Miód
Surowy miód jest doskonałym środkiem łagodzenia zaczerwienia skóry. Chroni on skórę przed zarazkami, trądzikiem i przesuszaniem się skóry. Wystarczy rozprowadzić na skórze 1-2 łyżeczki miodu na skórze i pozostawić na 10 minut. Następnie spłukać ciepłą wodą. Rób to kilka razy w tygodniu.
3
kurkuma trądzik różowaty
Kurkuma
Wymieszaj mieloną kurkumę z jogurtem naturalnym na gładką, jednolitą pastę. Nałóż ją na twarz i zostaw na 15 minut. Następnie spłucz pastę ciepłą wodą. Rób to codziennie, aby wykorzystać
Strona 1 z 4

Powiązane porady

wągry
tuszowanie pryszczy
trądzik

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Olle
21.09.2017
Mi pomogla dieta. I rezygnacja z mocnej herbaty i z kawy. O ile herbatę piję to miałam problem z kawą jednak lata przyzwyczajeń zrobiły swoje Jednak teraz nie piję i jednak jest lepiej.