Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Trądzik > 6 domowych sposobów na trądzik różowaty

6 domowych sposobów na trądzik różowaty

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Trądzik różowaty jest przewlekłą chorobą skóry. Łatwo rozpoznawalną poprzez zaczerwienienia czy wypryski, które pojawiają się na nosie, policzkach, czole i podbródku. Może rozprzestrzenić się także na uszy, plecy i klatkę piersiową. Nie tylko produkty spożywcze mogą wywoływać objawy trądziku różowatego. Wielu pacjentów zauważa, że przyczynia się do niego także spożywanie alkoholu. Należy również unikać makijażu oraz kosmetyków zawierające aromaty lub perfumy, między innymi takie jak mentol, mięta, eukaliptus i oczar wirginijski. Stres i niepokój również mogą powodować objawy trądziku różowatego lub je zaostrzyć. Także ciepło, słońce, wiatr i wilgoć mają wpływ na tę chorobę. Z trądzikiem można sobie poradzić, stosując zarówno sposoby konwencjonalne jak i naturalne. Poniżej znajdziesz kilka naturalnych produktów, które pomogą ci złagodzić symptomy trądziku.
1
trądzik różowaty
Aloes
Żel z aloesu możesz kupić lub użyć soku prosto z liścia rośliny. Jeśli chcesz zastosować tę drugą metodę, odetnij liść aloesu, złam go, a następnie wmasuj sok w skórę. Gdy wyschnie, spłucz letnią wodą.

Płatki owsiane
Płatki owsiane działają przeciwzapalnie i przeciwutleniająco. Doskonale nawilżą i dostarczą niezbędnych składników odżywczych, które ukoją zaczerwienienie i swędzenie. Wymieszaj płatki owsiane z odrobiną wody, do uzyskania jednolitej pasty. Następnie rozprowadź ją na podrażnionej skórze i pozostaw na 15-20 minut. Na koniec spłucz zimną wodą i delikatnie osusz skórę.
2
trądzik różowaty domowe sposoby
Zielona herbata
Zaparz zieloną herbatę, a następnie zamocz w niej ręcznik. Odciśnij nadmiar herbaty i przyłóż ręcznik do twarzy na 20-30 minut. Jej składniki odżywcze oczyszczą i uspokoją skórę.

Miód
Surowy miód jest doskonałym środkiem łagodzenia zaczerwienia skóry. Chroni on skórę przed zarazkami, trądzikiem i przesuszaniem się skóry. Wystarczy rozprowadzić na skórze 1-2 łyżeczki miodu na skórze i pozostawić na 10 minut. Następnie spłukać ciepłą wodą. Rób to kilka razy w tygodniu.
3
kurkuma trądzik różowaty
Kurkuma
Wymieszaj mieloną kurkumę z jogurtem naturalnym na gładką, jednolitą pastę. Nałóż ją na twarz i zostaw na 15 minut. Następnie spłucz pastę ciepłą wodą. Rób to codziennie, aby wykorzystać jej właściwości.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Trądzik różowaty to przewlekła choroba skóry, która zazwyczaj dotyka obszarów twarzy takich jak czoło, policzki, nos i...
Domowe sposoby na trądzik różowaty
Trądzik różowaty to przewlekła choroba skóry, która...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt