kiełki brokułów

Czy kiełki brokuła mogą oczyszczać organizm?

wichrzyciel - specjalista Tipy.pl
kiełki brokułów
1 z 4
Zanieczyszczenie powietrza jest nieuniknionym zagrożeniem dla zdrowia w dzisiejszych czasach, bez względu na ilość zdrowych wyborów jakich dokonasz. Jesteś wciąż narażony na jego działanie. Skutki zdrowotne zanieczyszczenia powietrza odczuwamy pod postacią alergii, astmy, chorób serca, chorób płuc, a nawet uszkodzeniami nerwów. Nawet wykonywanie aktywności fizycznej na świeżym powietrzu może zwiększyć przyjęcie zanieczyszczeń, ponieważ duży wysiłek fizyczny zwiększa zapotrzebowanie na tlen. Na szczęście specyficzne strategie żywieniowe mogą chronić ciało i mózg przez skutkami zanieczyszczenia powietrza. Jak to zrobić? Wskazówki znajdziesz w dalszej części artykułu.
1
brokuły kiełki
Szacuje się, że aż 7 milionów zgonów ludności na całym świecie ma związek z zanieczyszczeniem powietrza. Naukowcy stale poszukują produktów bogatych w bioflawonoidy i inne składniki odżywcze, które mogłyby zmniejszyć skutki zanieczyszczenia powietrza. Niedawne badania wykazały, że skutki zanieczyszczenia można złagodzić przez kiełki brokuła.
2
zanieczyszczenie powietrza
Kiełki brokuła są wysoce bogate w glukorafanin, który inicjuje sulforan. Związek ten zwiększa działanie enzymów, które ułatwiają usuwanie zanieczyszczeń. Przeprowadzono badania w które wykazały, że po spożyciu kiełków brokułów, zwiększyło się wydalanie z organizmu szkodliwego benzenu i innych czynników rakotwórczych aż o 61%.
3
powietrze zanieczyszczone
Zanieczyszczenie powietrza rozpoczyna się już w domu, kiedy większość z nas myśli obraz brudnych i zadymionych miast. Nasze domy są jednak prawdopodobnym źródłem zanieczyszczenia. Przykładowo, nasze meble uwalniają toksyczne środki zmniejszające palność. Środki te wpływają na nasze zdrowie hormonalne, zwiększając ryzyko wystąpienia raka. Istnieje wiele sposobów, aby zmniejszyć zanieczyszczenie powietrza w pomieszczeniach, jak znalezienie mebli bez sztucznych i nie toksycznych środków.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

alergia na słońce
olejek pichtowy
pokrzywka

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane